کد خبر : 1423021 | 30 خرداد 1396 ساعت 10:33 | 72.8K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر ساختار تدافعی منصوریان با پژمان

استقلال با منتظری سه دفاعه بازی می‌کند

استقلال خود را برای ورود یک ستاره سرشناس دیگر آماده می کند، بازیکنی که با پوشیدن پیراهن این تیم تغییرات بنیادینی در ساختار آبی ها برای لیگ هفدهم ایجاد خواهد کرد.

استقلال با منتظری سه دفاعه بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در اولین جلسه تمرینی استقلال برای آماده سازی لیگ هفدهم به طرفداران وعده حضور دو ستاره دیگر در تیم را داد که یکی از این ستاره ها پژمان منتظری مدافع ملی پوش و سابق آبی ها خواهد بود. مدافعی که چهار فصل قبل استقلال را در میانه ها راه ترک و برای حضور در جمع لژیونرهای حاشیه خلیج فارس راهی قطر شد و پیراهن تیم های مختلف لیگ ستارگان قطر را برتن کرد.


پروسه بازگرداندن پژمان به استقلال از فصل قبل و هم زمان با ورود منصوریان به نیمکت استقلال استارت خورد اما در آن مقطع منتظری که پیشنهاد تمدید قرارداد خوبی از الاهلی دریافت کرده بود به پیشنهاد منصوریان پاسخ رد داد تا در دوحه بماند. اما این بار قصه بازگرداندن این بازیکن کمی متفاوت تر از همیشه است چون نه قطری ها پژمان را می خواهند نه این بازیکن دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست بدهد.


از همین رو منصوریان با امیدواری فراوان برای در اختیار داشتن این بازیکن لحظه شماری می کند چون حضور منتظری راه را برای اجرای ایده های جدید تاکتیکی برای استقلال لیگ هفدهم در ساختار تدافعی هموار  می کند. ایده هایی که باعث می شود استقلال فصل را با دفاع سه نفره و ترکیبی تهاجمی تر آغاز کند بلکه انتظارات طرفداران را برآورده سازد.


سرمربی استقلال که مدت هاست مدعی مطالعه دقیق روی سیستم های جدید روز فوتبال است این بار قصد دارد با حفظ مدافعان برزیلی و اضافه کردن پژمان منتظری از سیستم سه دفاعه برای اولین بار در لیگ برتر بهره ببرد. سیستمی که منصوریان اعتقاد دارد با حضور مدافعی باتجربه و ملی پوش به راحتی قابل اجراست چون منتظری مکمل خوبی برای رابسون همچنین پادووانی خواهد بود.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید عملیاتی که برای امضای قرارداد با پژمان منتظری از نزدیک به دو ماه قبل آغاز شده در روزهای آینده به سرانجام می رسد تا منصوریان قدمی بلند برای تغییرات کلی در چیدمان دفاعی تیمش بردارد یا نه؟

دیدگاه‌ها