کد خبر : 1423134 | 30 خرداد 1396 ساعت 18:23 | 112.1K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو:

نیمار از من خواست به رئال نروم

دفاع راست برزیلی رئال در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که نیمار قصد داشته او را برای رفتن به بارسا متقاعد کند.

نیمار از من خواست به رئال نروم

به گزارش "ورزش سه"، دانیلو تابستان 2015 با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست ولی در دو سال گذشته نتوانسته انتظارتی که از او می رفت را برآورده کند؛ با این حال به نظر نمی رسد که رئال قصد فروش او را داشته باشد.

 

 

1205882

 

 

این مدافع برزیلی در مصاحبه با اسپورت تی وی و در مورد انتقالش به رئال گفت:« وقتی پیشنهادات مختلف برای من به باشگاه پورتو رسید و فهمیدم که در میان آنها پیشنهاد رئال هم وجود دارد ، اطلاع دادم که نمی خواهم به جز رئال، راهی هیچ تیم دیگری شوم. نیمار به من پیغام داد که پیشنهاد رئال را رد کرده و به بارسلونا بروم؛ با این حال به او گفتم که همیشه به رئال علاقه داشتم و این یک تصمیم قلبی است. او هم به نظر من کاملا احترام گذاشت.»

 

زیدان:« شاید کار کردن با او دیگر عادی شده باشد؛ ولی گاهی اوقات به خودم می گویم که مربی ات زیدان است و این حسی فوق العاده به من می دهد.

او در تمرینات بسیار پرشور است و زمانی که یار کم داریم، در بازی درون تیمی شرکت می کند. جالب اینکه وقتی در بازی اشتباه می کند، عصبی می شود؛ درست مثل زمانی که فوتبال بازی می کرد. من 26 ساله ام و دوران فوتبال زیدان را خوب به خاطر دارم. زیدان بازیکن بسیار بزرگی بود و افتخار می کنم که شاگرد او هستم.»

 

بازی در رئال:« فشار مطبوعات دیوانه کننده است. در رئال بیش از همه تیم های دنیا فشار رسانه ها را حس می کنید. یک پاس و یک حرکت اشتباه در بازی؛ حتی اگر خیلی کوچک هم باشد، ممکن است برای تان گران تمام شود. در چنین تیمی با چنین فضایی هستم؛ با این حال بسیار خوشحالم که پیراهن رئال را بر تن دارم و از حالا منتظر شروع فصل بعد هستم.»

دیدگاه‌ها