کد خبر : 1423136 | 30 خرداد 1396 ساعت 17:45 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

اینتر دیر یا زود برای خرید رونالدو اقدام می کند!

مالک سابق باشگاه اینتر، شایعات اخیر درباره جذب کریستیانو رونالدو از سوی باشگاه اینتر را رد کرد.

اینتر دیر یا زود برای خرید رونالدو اقدام می کند!

به‌ گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام این که کریستیانو رونالدو می‌خواهد رئال مادرید را ترک کند، صحبت‌های زیادی درباره مقصد احتمالی این بازیکن به میان آورده شده است. در این بین از اینتر نیز به عنوان تیم‌هایی یاد شده که می‌خواهد رونالدو را به خدمت بگیرد.

 

 

1205852

 

 

ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر در واکنش به این اخبار، گفت‌:« به صراحت تاکید می‌کنم باشگاه اینتر توانایی جذب بازیکنی در حد و اندازه رونالدو را ندارد و این اخبار کذب و مخصوص روزنامه‌ها است. علاوه بر این بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو دوست دارد به تیمی برود که خیالش بابت قهرمانی راحت باشد. با این حال شاید سران باشگاه دیر یا زود به سراغ جذب چنین افرادی بروند.»

 

او درباره وضعیت اینتر نیز گفت‌:« بعد از حضور لوچانو ‌اسپالتی به عنوان سرمربی منتظر هستیم که تغییر و تحولات را در باشگاه بررسی کنیم. من نسبت به آینده اینتر خوش‌بین هستم و معتقدم که ‌اسپالتی از این توانایی برخوردار است که اینتر را بار دیگر به دوران اوج خود بازگرداند. مساله نخست در حال‌ حاضر جذب بازیکن است که باید از طرف باشگاه اعلام شود. حفظ بازیکنان مدنظر ‌اسپالتی اولویت باشگاه است. می‌دانیم که حضور موفق در فصل نقل‌ و انتقالات می‌تواند ضامن موفقیت اینتر شود.

 همه چیز به سرمربی باز نمی‌گردد. بازیکنان هم باید مسئول شرایط تیم‌ باشند. آنها باید شخصیت و کیفیت خودشان را در این فصل نشان دهند. فصل گذشته برای ما بسیار بد پیش رفت و خاطرات بدی را بر ذهن هواداران گذاشت و باید در این فصل جبران مافات کرد و آن اتفاقات را به دست فراموشی سپرد.»

دیدگاه‌ها