کد خبر : 1423302 | 31 خرداد 1396 ساعت 15:45 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش as

آخرین وضعیت لیست سیاه رئال مادرید

کمتر از سه هفته دیگر تمرینات پیش فصل رئال مادرید آغاز خواهد شد و زیدان بیشتر تمایل دارد در این تمرینات، تنها بازیکنانی که فصل بعد نیز در رئال خواهند بود را در اختیار داشته باشد.

آخرین وضعیت لیست سیاه رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، فصل 2016-17 برای رئال با موفقیت کامل همراه بود. کهکشانی ها فاتح لالیگا و چمپیونزلیگ شدند و برای اولین بار از سال 1958 موفق شدند دبل کنند.

زیدان در مقطع پایانی فصل، برای آماده نگاه داشتن بازیکنان خود رئال را به دو تیم A و B تبدیل کرد و جالب اینکه ذخیره های رئال نیز موفق شدند بازدهی حداکثری داشته باشند. به لطف همین حربه بود که رئال توانست فشارهای انتهای فصل را تحمل کرده و فاتح دو جام ارزشمند شود.

پس از اتمام فصل، رسانه های اسپانیایی از موراتا، خامس، ماریانو و دانیلو به عنوان خروجی های احتمالی رئال نام بردند. عجیب اینکه نام رونالدو نیز چند روز پیش به فهرست سیاه رئال اضافه شد.

 

 

1206007

 

 

امروز نشریه آس در گزارشی ویژه به آخرین وضعیت خروجی های رئال اشاره کرد.

 

رونالدو: در حالی که نشریه آبولا خبر از تهدید رونالدو به جدایی داده بود، پس از مصاحبه اخیر پرز و دفاع همه جانبه او از رونالدو، این فوق ستاره فعلا از جدایی منصرف شده و همه چیز را به مذاکره رودررو با رئیس باشگاه رئال موکول کرده است. احتمال جدایی رونالدو در حال حاضر اندک است.

 

 

1205075

 

 

موراتا: همه چیز با تهدید رونالدو به جدایی تغییر کرد. موراتا که منتظر بود همین هفته تکلیفش مشخص شود، فعلا باید در انتظار وضعیت رونالدو بماند.

او از چلسی و یونایتد پیشنهاد دارد و مشخص نیست اگر از رئال جدا شود، در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد. زیدان به هیچ عنوان راضی به جدایی موراتا نیست و رئال نیز برای فروش او 90 میلیون یورو طلب کرده است اما تمدید قرارداد بنزما و احتمال جذب امباپه، کار موراتا برای ادامه حضور در رئال را بسیار دشوار ساخته است.

 

خامس: جدایی این ستاره کلمبیایی تقریبا قطعی به نظر می رسد. او قافیه را به ایسکو و آسنسیو باخته و زیدان حتی از وی در فینال لیگ قهرمانان در فهرست 18 نفره هم استفاده نکرد. خامس احتمالا راهی یکی از 4 تیم پی اس جی، یونایتد، میلان یا اینتر خواهد شد.

 

ماریانو: ستاره دومنیکنی جوان رئال احتمالا راهی دپورتیوو، بتیس یا اسپانیول خواهد شد. رئال در قرارداد او بند بازخرید را خواهد گنجاند. بورخا مایروال جایگزین وی می شود.

 

دانیلو: دفاع راست برزیلی رئال مورد توجه اینتر و یوونتوس قرار گرفته و در صورت جدایی، رئالی ها اشرف، ستاره مراکشی کاستیا را جایگزین وی می کنند.

دیدگاه‌ها