کد خبر : 1423513 | 02 تیر 1396 ساعت 12:14 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس گارسیا: صلاح در لیورپول می‌درخشد

لوئیس گارسیا، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که محمد صلاح، تمام فاکتورهای لازم برای درخشش در این تیم را دارد.

لوئیس گارسیا: صلاح در لیورپول می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، صلاح روز گذشته با 42 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداشی که رقم انتقال را به 50 میلیون افزایش خواهد داد و او را به گرانترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل کرده، به این باشگاه پیوست. او که مدتی در چلسی حضور داشت، پس از سه سال حضور در لیگ ایتالیا به لیگ برتر بازگشته و امیدوار است که در این بازگشت بتواند خوش بدرخشد، موضوعی که لوئیس گارسیا آن را تضمین می‌کند.

 

1206172

 


اسطوره اسپانیایی گفت:" صلاح هر آنچه برای موفقیت در لیورپول لازم است را دارد.البته کار ساده ای نخواهد بود زیرا ما بازیکنان فوق العاده ای در تیممان داریم. بازی کردن برای لیورپول همیشه با فشار بسیاری همراه است. هواداران در سرتاسر جهان شما را دنبال می‌کنند. باید 120 درصد آماده باشید ولی فکر می‌کنم او می‌تواند خوش بدرخشد. فکر می‌کنم که تیم کسی مثل او را نیاز دارد."


لوئیس گارسیا درباره هماهنگی فلسفه کلوپ و صلاح گفت:" فکر می‌کنم کلوپ مربی متفاوتی است و دوست دارد تیمش هر بازی خوش بدرخشد. البته کار آسانی نیست ولی اگر شما کسی را با پیشینه ای که صلاح دارد به تیمتان بیاورید، قطعا به کیفیت های آن افزوده اید. پایه تیم خیلی خوب است. چند ماه پیش برای قهرمانی با چلسی می‌جنگیدیم. این نشان می‌دهد پایه تیم محکم است."

دیدگاه‌ها