کد خبر : 1423640 | 03 تیر 1396 ساعت 11:01 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رقیب پرسپولیس در راه سلتاویگو

مهاجم مراکشی رقیب قطری پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا همان طور که پیش بینی می شد لیگ ستارگان را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های قطری امروز از قطعی شدن پیوستن یوسف المساکنی مهاجم مراکشی باشگاه لخویا(الدحیل) قطر به باشگاه سلتاویگو اسپانیا در لالیگا خبر دادند تا یکی از بهترین بازیکنان خارجی از دروازه قطر وارد فوتبال اروپا شود.


المساکنی که با لخویا در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اسیا نتوانست از سد دفاع مستحکم قهرمان ایران بگذرد و زمینه صعود لخویا را فراهم کند بعد از اتفاقاتی که برای این باشگاه قطری در راه ادغام با الجیش رخ داد تصمیم به عدم تمدید قرارداد خود گرفت تا به عنوان بازیکن آزاد راهی فوتبال اروپا شود.

 

1206279


روزنامه الرایه امروز در گزارشی پیرامون نهایی شدن پیوستن المساکنی به سلتاویگو نوشت:« در ادامه کوچ ستاره ها از لیگ ستارگان یوسف المساکنی مراکشی هم از لخویا راهی اسپانیا شد و با توافقی جالب قراردادی سه ساله با باشگاه سلتاویگو به امضا خواهد رساند تا رسما به جمع این باشگاه سرشناس در لالیگا بپیوندد».


پیش از این بازیکنانی همچون سرخی گارسیا از الریان به اسپانیول ، چیکو فلورس از لخویا به بتیس و ... نیز حضورشان از قطر در فصل آینده لالیگا قطعی شده بود که با پیوستن المساکنی این روند همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها