کد خبر : 1423689 | 03 تیر 1396 ساعت 13:37 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

حداقل هدف ما کسب سهمیه آسیایی است؛

کمندانی: ورزشگاه امام رضا فوق العاده است

میلاد کمندانی هافبک تیم پدیده می گوید کیفیت ورزشگاه امام رضا قابل مقایسه با هیچ ورزشگاهی در ایران نیست.

کمندانی: ورزشگاه امام رضا فوق العاده است

میلاد کمندانی هافبک تیم پدیده مشهد در خصوص تمرین این تیم در ورزشگاه امام رضای مشهد که برای اولین بار اتفاق افتاد و کیفیت آن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: برای اولین بار بود وارد ورزشگاه می شدم و واقعا فوق العاده بود. چمن ورزشگاه در حد تیم های اروپایی و تیم های خیلی خوب خاور میانه مثل زمین السد بود که قبلا در آن بازی کردم و وقتی چمن ورزشگاه امام رضا را دیدم یاد آن افتادم. شرایط ورزشگاه مثل پارکینگ، رختکن و .. خیلی خوب بود و واقعا باید ببینید و با حرف نمی توان کامل توضیح داد. امیدوارم بتوانیم بازی کنیم و قطعا کیفیت بازی ما خیلی بالاتر می رود.


کمندانی در پاسخ به این سوال که زمین و شرایط ورزشگاه ثامن چقدر با ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا تفاوت دارد، عنوان کرد: اصلا قابل مقایسه نیست و خیلی با هم فرق دارند. 


بازیکن تیم پدیده در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه امام رضا از ورزشگاه آزادی و نقش جهان هم کیفیت بهتری دارد، تاکید کرد: بله به نظرم در ایران کیفیت ورزشگاه امام رضا از ورزشگاه های دیگر بهتر است.


هافبک سابق تیم پرسپولیس در مورد شرایط تیم نیز اضافه کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم؛ بازیکنانی که آمدند خیلی کمک می کنند و این فصل خیلی مقتدرانه وارد مسابقات می شویم.


کمندانی در مورد هدف تیم پدیده نیز بیان کرد: صد در صد تمرکز ما کسب سهمیه است. چون بازیکنانی که جذب کردیم و آنهایی که حفظ شدند کیفیت خیلی خوبی دارند و تمام ابزار لازم برای رسیدن به این عنوان را داریم.

دیدگاه‌ها