کد خبر : 1423732 | 03 تیر 1396 ساعت 16:36 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز پر هیجان ستاره ها در کورس نوروزآباد؛

چالش ستاره‌های والیبال و فوتبال به نفع فرهاد قائمی

سردار آزمون و فرهاد قائمی روز گذشته اسب های خود را به میدان آورده بودند تا در کورس با هم مسابقه ای نزدیک را بدهند که در پایان این اسب فرهاد بود که زودتر از همه از خط گذشت.

چالش ستاره‌های والیبال و فوتبال به نفع فرهاد قائمی

روز گذشته  هفته دوم کورس اسبدوانی تهران کار خود را به پایان رساند اما با اتفاقاتی که تمام حاضرین را به وجد آورد و البته قهرمانی هایی که با به دست آمدنش چالش کورس به بالاترین حد خود رسید. در ابتدای کورس فرهاد قائمی و سردار آزمون دو ستاره والیبال و فوتبال ایران کنار کورس مدتی را با هم خوش و بش کردند تا نوبت به کورس اسب های این دو برسد و مثل همیشه با هم صمیمی و دوستانه بودند اما عشق به اسب و جذابیت های کورس مهم ترین دلیلی بود که این دو ورزشگاره سوپر استار را به مجموعه نوروزآباد کشانده بود.


اسب سردار و فرهاد در کورس چهارم با هم قرار بود رقابت نزدیکی داشته باشند چرا که "هج دیو" قهرمان مسافت کوتاه کورس های ایران بود و از طرفی دیگر "کاررا" اسب فرهاد قائمی هم جزو بهترین ها است که "هج دیو" تا به حال 35 کورس را پشت سر گذاشته بود که 14 اولی، 10 دومی و 4 سومی را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده و باید با "کاررا" تازه نفس و محبوب، کورس سنگینی را برگزار کند که 13 کورس را تجربه دارد و 5 اولی را هم از آن خود کرده است.


تا به اینجا به خودی خود این رقابت بسیار می تواند جذاب و مهم باشد اما مهم تر از آن عشق این دو ستاره ترکمن به اسب های شان بود که باید منتظر باشند تا ببینند اسب کدام یک زودتر از خط رد می شود. سوا از جذابیت های سوارکاری نام این دو ستاره به عنوان مالک روی "کاررا" و "هج دیو" حساسیت ها را چند برابر کرده بود. البته سردار و فرهاد دوستانی خیلی صمیمی و نزدیک هستند که این مسابقات دلیلی می شود تا آنها یک بار دیگر کنار هم باشند اما عشق به اسب و حساسیت کورس هم جای خود را دارد.

 

 

* این سطح از حساسیت چرا ؟
قاعده کورس های اسبدوانی این طور است که برای معرفی یک عکس از 3 نفر اسم می برند: چابک سوار، مربی و مالک که این 3 مشخصات یک اسب را تعیین می کند. معمولا این طور است که مالکان بعضی از اسب های خود را می توانند به عنوان هدیه به افراد دیگری واگذار کنند تا اسم آن ستاره به عنوان مالک اسب در کورس شرکت کند. "کاررا" در ابتدا با نام سردار آزمون در کورس ها حاضر می شد اما بنا به دلایلی حالا این اسب پرافتخار به فرهاد قائمی تعلق دارد. سردار پس از این موضوع اسب دیگری را خریداری کرد تا اسب سابق خود را بتواند پشت سر بگذارد اما این اتفاق رخ نداد و اسبی که با مالکیت فرهاد قائمی در کورس شرکت کرده بود توانست یک بار دیگر به عنوان اولین اسب خط پایان را پشت سر بگذارد و اسب پرافتخار سردار در جمع 3 اسب برتر قرار نگرفت. این مساله حساسیت رقابت را بالاتر برد، حساسیتی که در پایان باعث شد تا سردار تا پایان کورس به تماشای رقابت ها ننشیند و نمایش اسب او باب میل نبود.

 

 

* فرهاد قائمی: با سردار خیلی رفیق هستم و اصلا کری‌خوانی نداریم
مالک اسب برنده خوشحال تر از همیشه بود و از کورس روز گذشته به عنوان یکی از بهترین کورس هایی که تا به حال تماشا کرده است یاد می کند. او بعد از برد در این رقابت نزدیک حالا می گوید:" اسب سردار فکر می‌کنم چهارم شد. برد و باخت‌ها هست دیگر؛ مخصوصا ما که ورزشکار هستیم با این موضوع خیلی کنار می‌آییم. سردار رفیق ماست و همانطور که من برای حضور در این مسابقات به اینجا آمدم. با آسیب دیدن کارا مطمئناً  به باکس سردار خواهم رفت و به هج دیو اسب او سر خواهم زد. رقابت آنچنانی نیست فقط این سوارکاری و حضور در کورس بهانه‌ای است تا ما دور هم باشیم و همدیگر را ببینیم و لذت ببریم. من با سردار خیلی رفیق هستم و اصلا بحث کری‌خوانی بین والیبال و فوتبال نیست؛ اسب من اسب سردار و واقعا هیچ رقابت نیست و مهم رفاقت‌هایی هست که خواهد ماند."

 

* سردار آزمون: اسب من و فرهاد ندارد
سردار هم به طبع از اول نشدن اسب خودش نباید خوشحال باشد و اینطور می گوید:" اسب من در بین 3 اسب صعودکننده نبود و جایزه‌ای کسب نکرد."
او در پاسخ به این سوال که حالا بعد از اولی اسب فرهاد به او تبریک نمی گویی پاسخ داد:" این اسب فرهاد نبود بلکه به نام فرهاد قائمی در کورس شرکت کرده بود. فرهاد ان‎شاءالله در آینده ای نزدیک اسب‌هایش می‌دوند و امیدوارم آنجا بهترین مقام را بیاورند و من آنجا به او تبریک می گویم." 
سردار در مورد کل کل هایی هم گفته می شود بین او و فرهاد است هم کاملا این موضوع را رد می کند و این توضیح را می دهد:"ما هیچ وقت با هم کل‌کل نداشتیم. اسب‌های من مال فرهاد و اسب‌های فرهاد از آن من است. بین ما اصلا این صحبت‌ها و کل‌کل وجود ندارد. اسب‌های فرهاد ان‎شاءالله در بهار در مسابقات شرکت می‌کنند و مشتاق دیدن این مسابقات هستم."

دیدگاه‌ها