کد خبر : 1424312 | 07 تیر 1396 ساعت 19:23 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت علی کریمی و نفت تهران

سخنگوی باشگاه نفت تهران می گوید از سه روز پیش مذاکرات مجدد با علی کریمی به راه افتاد و جلسه نهایی از ظهر امروز آغاز شد، هر چند قراردادی تاکنون به امضا نرسیده است اما توافقات نهایی حاصل شد.

آخرین وضعیت علی کریمی و نفت تهران

به گزارش "ورزش سه"، حسین قدوسی در رابطه با عقد مربیگری کریمی در تیم نفت گفت: از حدود یک ماه پیش مذاکراتی با علی کریمی آغاز شد اما منجر به توافق نشد، پس از آن، باشگاه به سراغ حمید استیلی و افشین پیروانی رفت و در رابطه با مربیگری این دو مربی جلساتی را برگزار کرد اما توافقات نهایی با این دو مربی نیز حاصل نشد، هر چند باید از رفتار صمیمانه و حرفه ای این دو مربی تشکر کرد و امیدوارم بتوانیم در زمینه های مختلف از تجربیات این دو مربی استفاده کنیم.

او ادامه داد: از سه روز پیش مذاکرات جدید با علی کریمی آغاز شد و از ظهر امروز نیز جلسه نهایی با حضور او، آقای عرفانیان و معاون اقتصادی باشگاه برگزار شد، البته تا الان قراردادی به امضا نرسید اما توافقات نهایی حاصل شده است. در حال حاضر طرفین در رابطه با کم و کیف تمرینات، بازیکنانی که باید به این تیم ملحق شوند و اردوهای تدارکاتی به صحبت می پردازند. البته قرار بر این بود تا این جلسه شب گذشته برگزار شود اما به دلیل اینکه کریمی در شمال کشور حضور داشت و برای بازگشت به تهران با ترافیک سنگینی روبرو شد، ظهر امروز این جلسه برگزار شد.

قدوسی در ادامه گفت: با وجود اینکه کریمی از مفاخر فوتبال آسیا به حساب می آید در این جلسه در رابطه با قرارداد خود صحبتی به میان نیاورد و اکنون در حال تنظیم مفاد این قرارداد هستند، این خیلی نکته مهمی است که کسی در حد و اندازه های کریمی، ابتدا به تیم فکر می کند و سپس قرارداد خود را مورد نظر قرار می دهد. آغاز دوران مربیگری کریمی در تیمی مانند نفت که در یارگیری و برنامه ریزی تمرینی از باقی تیم ها عقب تر است اتفاق مهمی است که به وقوع پیوست و امیدوارم کریمی با موفقیت در این تیم بتواند جواب این نگاه حرفه ای خود را بگیرد.

دیدگاه‌ها