کد خبر : 1424549 | 09 تیر 1396 ساعت 15:49 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

30 دقیقه با حضور مجتبی جباری در تمرین استقلال

هشت محبوب روی ابرهای کمپ حجازی (گزارش تصویری)

قرارداد مجتبی جباری با استقلال عجیب بود و غیر منتظره اما آنچه هواداران این تیم را بیشتر هیجان زده کرد، این بود که بلافاصله بعد از عقد قرارداد به تمرین رفت تا رسما مراسم معارفه او برگزار شود.

هشت محبوب روی ابرهای کمپ حجازی (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری بازیکنی است که هنوز استقلالی ها دوران درخشان خود را با او فراموش نکرده اند. او در سال هایی که در استقلال بازی می کرد آنقدر موثر بود که عده ای نمی توانستند این تیم را بدون او تصور کنند. جباری اما در لیگ سیزدهم به دلیل اختلاف با علی فتح الله زاده، مدیرعامل وقت استقلال از این تیم جدا شد و بعد از چند هفته حضور در سپاهان در جمع طلایی پوشان دوام نیاورد و لیگ قطر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.


اما جباری  بعد از 4 سال حضور در لیگ ستارگان قطر هوای بازگشت به استقلال به سرش زد تا در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. در ابتدای فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات هر روز اخبار مختلفی در مورد بازگشت او شنیده می شد اما در همان زمان هم گفته می شد منصوریان در مورد جذب جباری به جمع بندی نهایی نرسیده است.


اما روز گذشته خبری روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت که همه را شوکه کرد:« جباری با قرارداد دوساله به استقلال پیوست.» این خبر برای هواداران جباری یک خبر فوق العاده جذاب بود، یعنی بازیکنی که به زیدان آسیا معروف است حالا این شانس را دارد که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند.


هوادارانی که روز گذشته در کمپ حجازی حضور داشتند وقتی داشتند اخبار استقلالی شدن جباری را پیگیری می کردند دیدند او وارد محل تمرین شد و با حضورش تمرین استقلال برای دقایقی تعطیل شد.


وقتی جباری وارد کمپ حجازی شد لیدرهای باشگاه او را قلم دوش کردند و به سمت هواداران بردند و حدود هزار نفر تماشاگر حاضر در کمپ حجازی با شعار «زیدان آسیا» بازگشت او به خانه اش  را تبریک گفتند.
جباری بعد از پاسخ دادن به ابراز احساسات هواداران به سمت نیمکت رفت و با اعضای کادرفنی صحبت کرد و بعد از آن نوبت به هم تیمی های سابقش رسید که با آنها دیدار و خوش و بش کنند.


مجتبی جباری بعد از دیدار با هم تیمی های سابقش در گوشه ای از زمین با منصوریان صحبت کرد تا 30 دقیقه حضور او برای اولین بار در کمپ حجازی در میان تشویق هواداران استقلال به این شکل به پایان برسد.


جباری حالا قرار است تمریناتش را به زودی با استقلال آغاز کند و اگر آماده باشد، آبی ها باید در انتظار فصلی رویایی باشند.

 

 

1207046

 

1207048

 

1207042

 

1207045

 

1207050

 

1207047

 

1207049

 

1207043

 

1207035

دیدگاه‌ها