کد خبر : 1424590 | 09 تیر 1396 ساعت 18:29 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: ترافیک بازیکن دردسرساز نمی‌شود

مربی استقلال ترافیک بازیکن در این تیم دردسرساز نمی شود.

خرمگاه: ترافیک بازیکن دردسرساز نمی‌شود

محمد خرمگاه در این باره به "ورزش سه" گفت: به نظر من ترافیک بازیکن اصلا موضوع عجیبی نیست. مربی باید در هر پست ابزار داشته باشد و در آن رقابت ایجاد کند. ما هم سعی می کنیم از موجودی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم.


او در مورد این که با بازیکنانی که استقلال جذب کرده است همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند هم می گوید: ما با نفراتی که جذب کره ایم در تلاش هستیم بهترین نمایش را داشته باشیم اما قول دادن در مورد قهرمانی به نظر من دیوانگی است چون کسی نمی داند در طول فصل برای یک بازیکن چه اتفاق هایی رخ می دهد. 


مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مثل فصل گذشته بازیکنانی که جذب این تیم شده اند چندان به کار نیایند هم گفت: ما تلاش کرده ایم بازیکنانی را جذب کنیم که به تفکراتمان نزدیک هستند. فصل گذشته هم بازیکنانی که جذب کردیم همگی نفرات خوبی بودند اما حالا یا ما نتوانستیم از آنها بازی بگیریم و یا آنها نتوانستند با تفکرات ما خود را هماهنگ کنند.


خرمگاه در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال می گوید: ما حرف نمی زنیم بلکه تلاش می کنیم که بهترین نتیجه حاصل شود. مطمئن باشید تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و هواداران مان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها