کد خبر : 1425018 | 11 تیر 1396 ساعت 18:05 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی به حمایت هواداران نیاز دارد؛

نصرتی: باشگاه باید پشت و پناه علی کریمی باشد

محمد نصرتی بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز می گوید که علیرغم رضایت لوکا بوناچیچ از عملکردش در تمرینات، هنوز به صورت قطعی ادامه همکاری اش با این تیم مشخص نشده است.

نصرتی: باشگاه باید پشت و پناه علی کریمی باشد

محمد نصرتی بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم سابق خود پرسپولیس و خریدهایی که این تیم برای حضور در لیگ هفدهم انجام داده، گفت: برانکو اشراف کاملی به تیم دارد و من نمی‌توانم در مورد ایشان اظهارنظر کنم. برانکو دو فصل پیش تیمی را تحویل گرفت که پایین جدول بود و حواشی فراوانی داشت ولی کم‌کم تیم را بالا آورد و با تفاضل گل دوم شد که به نظرم چیزی از قهرمانی کم نداشت. الان هم شرایط تیم خیلی خوب است و چند بازیکن دو یا 3 پسته در تیم وجود دارند. باتوجه به خصوصیاتی که منشا دارد من فکر می‌کنم پشت مهاجم هم می‌تواند بازی کند و علاوه بر او بازیکنان دیگری هم در تیم وجود دارند که شرایط خوبی را برای پرسپولیس در خط هجومی رقم زدند. در خط دفاع هم شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح اضافه شدند که شرایط خوبی را برای پرسپولیس در خط دفاعی رقم زده اند. 


وی ادامه می‌دهد: علاوه بر این برانکو تجربیات گرانبهایی دارد و قدر مسلم بدانید اگر بازیکن نیاز داشته باشد قطعا به تیم اضافه می‌کند. کارنامه برانکو در تیم‌ملی و تمام تیم‌های دیگری که بوده کاملا مورد احترام است و هواداران نیز به او اعتماد کامل دارند. 


نصرتی در مورد شرایط خود و اینکه آیا با تیم گسترش فولاد فصل جدید را هم ادامه می‌دهد توضیح داد: من هفته‌های هفتم و هشتم فصل گذشته بود که به تیم ماشین‌سازی اضافه شدم و چون مصدومیتم تازه بهبود یافته بود و همین طور به دلیل اینکه شرایط تیم خوب نبود نتوانستم مفید فایده باشم؛ به عبارتی در ماشین سازی جنس ما جور نشد ولی در نیم فصل دوم که به گسترش فولاد پیوستم در هر 7 ، 8 بازی به میدان رفتم و تیم ما عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت. کمترین گل خورده را در نیم فصل دوم داشتیم و دومین خط دفاعی لیگ شدیم. زمانی هم که آقای لوکا بوناچیچ به تیم آمدند در تمرینات بودم و در مجموع از عملکردم راضی هستند. در حال حاضر اردوی ترکیه پیش روی ماست و در صورتی که مشکل ممنوع الخروج بودنم حل شود می‌توانم همراه تیم باشم ولی هنوز معلوم نیست که به صورت قطعی فصل بعد هم در گسترش فولاد بمانم. 


بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم و توصیه‌ای که به هواداران تراکتورسازی در شرایط ویژه این تیم دارد، عنوان کرد: هواداران تراکتور همیشه یار و یاور تیم بوده‌اند. آدم ها باید در روزهای سخت رفیقان و همراهانش خود را بشناسد وگرنه در روزهای خوشی که همه هستند. اگر هواداران تراکتور در این روزها از تیم حمایت کنند قطعا حال تراکتورسازی خوب می‌شود و فکر می‌کنم با مربی خوبی که در حال حاضر دارند، می‌‌توانند تا نیم فصل نتایج خوبی بگیرند و پس از آن هم با حل شدن مشکلات نقل و انتقالاتی و اضافه شدن بازیکنان جدید تیمی قدرتمند را داشته باشند.


بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص انتخاب علی کریمی برای هدایت نفت‌تهران که شرایط مساعدی نداشته و دیرتر از سایر تیم‌ها اردوهای آماده‌سازی را آغاز کرده بیان کرد: علی آقا خودش می‌داند وظیفه سنگینی را برعهده گرفته است. کریمی خیلی باهوش‌تر از این حرف‌هاست و قطعا قبل از انتخاب خیلی درباره آن فکر کرده است. امیدوارم مدیریت باشگاه هم پشت و پناه ایشان باشد و نباید بگذارند که علی کریمی تنها بماند. باتوجه به هوش و تجربیات گرانبهایی که کریمی دارد به شخصه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم ولی باید با برنامه‌ریزی و سازماندهی خوب وارد مسابقات شوند، بخصوص که تیم نفت‌تهران نماینده ایران در جام باشگاه‌های ایران هم هست. باید در زمان باقی مانده بهترین با توجه به اینکه مهره های زیادی از این تیم جدا شده اند جذب تیم شوند و باز هم برای علی کریمی که شخصا او را در میان دو یا سه فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال ایران می دانم در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها