کد خبر : 1425453 | 14 تیر 1396 ساعت 10:12 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

فعلا نمی خواهیم موضوع را به این سمت ببریم

تاکید مهدی تاج بر محرومیت بازیکنان تیم امید!

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت عدم همکاری باشگاه ها با تیم امید بازیکنان از حضور در تیم خود محروم خواهند شد!

تاکید مهدی تاج بر محرومیت بازیکنان تیم امید!

به گزارش "ورزش‌سه"، همزمانی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید با دوران آماده سازی تیم های لیگ برتری فوتبال باعث شده تا برخی باشگاه ها بازیکنان ملی پوش خود را به تیم امید ندهند و همین مساله حاشیه هایی را ایجاد کرده است. در این باره اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی چند روز قبل اعلام کرد اگر باشگاهی با تیم امید همکاری نکند و بازیکن ندهد، نفراتش را با محرومیت مواجه می کند و حالا رییس فدراسیون فوتبال بر این موضوع تاکید کرده است.


مهدی تاج درباره چالش های میان باشگاه ها و تیم امید گفت: «به تیم‌های باشگاهی فشار آوردیم یا به نوعی نامه زدیم که همکاری کنند، باشگاه‌ها هم همکاری خواهند کرد. استقلال همکاری می‌کند. با طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم جلسه‌ای داشتیم و آنها و سایر تیم‌ها نیز بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار می‌دهند. استقلالی‌ها فقط نامه به ما ارسال کرده و نوشته‌اند ابلاغیه شما زمانی به ما رسیده که بازیکنان‌مان در تهران نبودند و در اردوی خارج از کشور هستند.»


وی افزود: «باید با باشگاه‌ها هم کنار آمد و آنها هم شرایط خاص خودشان را دارند. الان فصل بدنسازی تیم‌هاست و بازیکنان در حال آماده شدن هستند. اگر اسم این را بخواهیم عدم همکاری بگذاریم، این‌طور نیست. اگر این فرض را بگیریم، دو سه ماده قانونی داریم که می‌توانیم بازیکنان را محروم کنیم، اما نمی‌خواهیم فضا را به این سمت ببریم.»

دیدگاه‌ها