کد خبر : 1425930 | 16 تیر 1396 ساعت 22:47 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای عضو هیات مدیره استقلال خوزستان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفای خود گفت:جایگاه اعضا هیات مدیره در این باشگاه، حتی کمتر از مسوول کمیته نقل و انتقالات تیم است.

استعفای عضو هیات مدیره استقلال خوزستان

صفر جمالپور در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" افزود: اگرچه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان به شمار می روم، از اقدامات و فعالیت های باشگاه بی اطلاع بودم و نظیر دیگر فوتبال دوستان اخبار باشگاه را از طریق رسانه ها مطلع می شوم.

وی با اعلام استعفای خود از باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به اینکه سیستم مدیریتی درون باشگاه نامفهوم بوده و اعضای هیات مدیره در سردرگمی به سر می برند تصمیم گرفتم که استعفای خود را اعلام کنم چرا که بود یا نبود ما در باشگاه معنا ندارد.


جمالپور  ادامه داد: یک ماه پیش، طی مذاکرات مسئولان بانک ملی ایران و استاندار خوزستان، مقرر شد که تیم استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان سپرده شود و به دنبال آن با عبدالله ویسی وارد مذاکره شدیم تا در لیگ هفدهم تیمی قوی روانه مسابقات کنیم.

عضو مستعفی افزود:پس از ورود ویسی بنا داشتیم به دنبال جذب بازیکنان بومی استان باشیم اما هر چه به جلوتر می رفتیم از طریق فضای مجازی مطلع می شدیم که فلان بازیکن آن هم بدون اطلاع هیات مدیره جذب باشگاه شده است این در حالی است که جذب این بازیکنان با هماهنگی فلان مسئول جزیی در باشگاه صورت می گیرد و هیات مدیره عملا هیچ کاره هستند که در نوع خود استثنایی است.

وی در پایان سخنانش گفت:ما نیز همچون سایر مسولان و فوتبالدوستان خوزستانی تلاش می کنیم که استقلال خوزستان به جایگاه واقعی خود برگردد اما وقتی ما را در تصمیمات باشگاه دخیل نمی کنند و به نوعی یک مترسک هستیم شخصا ترجیح دادم از باشگاه استقلال خوزستان استعفا دهم.

دیدگاه‌ها