کد خبر : 1425993 | 17 تیر 1396 ساعت 11:48 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

نبی گزینه مورد علاقه کی‌روش برای دبیرکلی

در پی تحولات رخ داده در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود از گزینه مورد علاقه خود برای دبیرکلی پرده برداشت.

نبی گزینه مورد علاقه کی‌روش برای دبیرکلی 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها اختلاف نظر و جنگ های لفظی و رسانه ای سرانجام اسدی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد تا محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب و معرفی شود. 


این اتفاق در حالی رخ داد که کارلوس کی روش بار دیگر با انتشار پستی جدید در صفحه فیس بوک خود به این اتفاقات واکنش نشان داد آن هم با رونمایی از گزینه احتمالی اش برای جانشینی اسدی در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال. 


کی روش امروز با انتشار تصویری در کنار مهدی محمدنبی،نوشت: «چهار سال قبل با آقای نبی یک جنتلمن و دوست که همیشه با احترام متقابل با او کار می کردم. در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال عملکردمان در جام جهانی برزیل با این تابلویی که یک هنرمند از کاپ جام جهانی کشیده بود، جشن گرفتیم». با این پست به نظر می رسد سرمربی پرتغالی بدش نمی اید تا دوباره با نبی از نزدیک همکاری داشته باشد که باید منتظر ماند و دید در آینده چه تحولات دیگری در انتظار ساختمان فدراسیون فوتبال خواهد بود.

 

1208208

دیدگاه‌ها