کد خبر : 1426371 | 18 تیر 1396 ساعت 22:42 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریبا: امیدواریم دربی آلمان برگزار شود

بهتاش فریبا در حاشیه مراسم قرعه کشی گفت یادمان نرود که پارسال استقلال را جوان ها از رده چهاردهم به دو جدول آوردند و ما به این جوان ها اعتماد کامل داریم اما باز هم یادمان نرود که بازی های آسیایی مان را روی بی تجربگی از دست دادیم .

فریبا: امیدواریم دربی آلمان برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا پس از پایان قرعه کشی رقابت های لیگ هفدهم در جمع خبرنگاران در رابطه با اردوی استقلال و شرایط این تیم به صحبت پرداخت:


* انشالله این اردوی ارمنستان هم انجام بشود و بتوانیم با یک خیال راحت به تهران برگردیم.


* هنوز مثل اینکه هیچ کس نمی داند که می شود یا نمی شود اما امیدواریم که این دربی انجام شود. 


* ما یادمان نرود که پارسال استقلال را جوان ها از رده چهاردهم به دو جدول آوردند و ما به این جوان ها اعتماد کامل داریم اما باز هم یادمان نرود که بازی های آسیایی مان را روی بی تجربگی  از دست دادیم . در سال آینده درگیری سه جام هستیم هم لیگ برتر، هم بازی های آسیایی و جام حذفی پس تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه می تواند تیم ما را خوب بسازد. 


* بازیکن خوب یعنی چه کسی؟! من از شما سوالم این است که کدامیک از بازیکنانی که جذب کردیم در حد استقلال نیستند؟ اگر خوب هستند پس خوب هستند. ما به نسبت نیازمان یار گرفتیم هم در مسائل تجربی و هم در مسائل پستی. 


* کدام خرید ما 3 و نیم میلیارد بوده؟! خب آن بازیکنی که شما اسم می بردید برای 3 فصل قراردادش چنین مبلغی قرار است بگیرد. به نظر شما سالی یک میلیارد زیاد است، زیاد نیست که؛ یک میلیارد بازیکنان معمولی می گیرند. بعد هم آقای بیت سعید هافبک وسط نیستند و وینگر هستند به نیازمان یارگیری کردیم و خوشبختانه این دو،‌سه نفر مثل فرشید اسماعیلی و ... غیر از هافبک نفوذی وینگر هم برای ما بازی کردند و خیلی خوب هم بازی کردند و همانطور که گفتم ما درگیر 3 جام هستیم و فاصله بازی ها هر 4 روز است طبیعتا باید شرایطی را به وجود بیاوریم که از تمام پتانسیلمان بتوانیم استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها