کد خبر : 1426657 | 20 تیر 1396 ساعت 13:46 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته‌های کرانچار برآورده شد

آخرین اخبار نقل و انتقالات سپاهان از زبان طاهری

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که در مراسم قرعه کشی لیگ برتر حضور نداشته و به همین دلیل نمی تواند اظهار نظری در این خصوص داشته باشد ولی معتقد است سازمان لیگ باید با دقت بیشتری مراسم را برگزار کند تا سوتفاهمی ایجاد نشود.

آخرین اخبار نقل و انتقالات سپاهان از زبان طاهری

محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه" به سوالات مختلفی پیرامون شرایط این روزهای سپاهان پاسخ داده است.


* با توجه به صحبت های کرانچار در مورد اهمیت بازی های ابتدایی از قرعه کشی لیگ رضایت دارید؟


قطعا برای هر تیمی شروع اولیه خیلی مهم است و نتیجه گیری اولیه تاثیر بسزایی در روند آتی تیم خواهد داشت. در حال حاضر تیم هایی که ما با آنها بازی داریم، می دانیم کجای جدول هستند. البته ملاک ما سال قبل است ولی نمی توانیم بگوییم تیمی ضعیف است و یا قرعه به نفع ما رقم خورده است، چون تیم ها متحول شده اند. مقایسه با سال قبل به طور کلی درست نیست و چیزی که مشخص است اینکه تمام بازی های ما سخت خواهد بود و ما هم به دنبال نتیجه های خوب خواهیم بود.


* باشگاه سپاهان انتقاداتی در مورد نحوه ی رفتار مجریان مراسم قرعه کشی لیگ برتر داشته است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟


من آنجا نبودم و نمی توانم اظهار نظری بکنم، اگرچه من گلایه ی دوستان و همکارانی که از سپاهان آنجا بودند را شنیدم ولی چون آنجا نبودم، حق اظهارنظر هم ندارم؛ اما صحبت های نماینده های باشگاه برای ما قابل احترام است و این خواهش را از مسئولین سازمان لیگ دارم که در مراسم قرعه کشی همه ی جوانب در نظر گرفته شود. مجریان دقت بیشتری کنند تا سوء تفاهمات ایجاد شده زحمت های فدراسیون و سازمان لیگ را زیر سوال نبرد.


* چپاروف در نهایت به تیم استقلال پیوست؛ این بازیکن آیا قولی به تیم سپاهان برای بازگشت به تیم داده بود؟


خود این بازیکن ابراز علاقه کرد که می خواهم فوتبالم را در اصفهان ادامه دهم و ما هم با توجه به اینکه با تیم عجین شده بود علاقه داشتیم به تیم ما اضافه شود ولی به واسطه تفاهم سه جانبه ای که با استقلال داشتیم، پایبند اخلاق بودیم.


* چه بازیکنان دیگری به تیم اضافه می شوند؟


ما دنبال بازیکنانی هستیم که با کیفیت باشند و در صورتی که مدنظر کرانچار باشند، جذب تیم می شوند. با چند بازیکن عراقی، چند بازیکن آفریقایی و بازیکنانی از آفریقای جنوبی  وارد مذاکره شده ایم، ولی تا نهایی نشود اسم بازیکنان را اعلام نمی کنیم.


*  این بازیکنان شناخته شده هستند؟


یکی دو بازیکنی که با آنها مذاکره می کنیم شناخته شده هستند و چند بازیکن هم هستند که بازیکنان خوبی هستند ولی زیاد سرشناس نیستند.


* قضیه سعید آقایی در نهایت به کجا رسید؟


سعید آقای چکی به باشگاه گسترش فولاد داده که حقوقی است؛ ما به سعید آقایی گفتیم که به او کمک می کنیم نه اینکه بگوییم چک را ما پاس می کنیم. با توجه به مبلغ قراردادی که سعید آقایی دارد، تا جایی که برای ما امکان دارد به آقایی کمک می کنیم.


* آیا سپاهان برای جذب بازیکنان مورد نظر خود با مشکل مالی مواجه است؟


مشکل بودجه ای است که در تمام باشگاه ها وجود دارد؛ ما سعی می کنیم با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم خرید کنیم و قراردادهایی منعقد می کنیم که در سال های آتی به ما آسیب نزند. تا حالا هم نفراتی که مورد نظر آقای کرانچار بوده اند، جذب تیم شدند. ما شرایط را با سرمربی تیم هماهنگ می کنیم و در حال حاضر هم اکثر درخواست هایی که آقای کرانچار داشته، برآورده شده است.

دیدگاه‌ها