کد خبر : 1426756 | 20 تیر 1396 ساعت 22:01 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی از برگزاری دربی در آلمان

برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری دربی 85 در بیله فلد آلمان صورت گرفته بود ولی قرار نیست این مسابقه انجام شود.

ناامیدی از برگزاری دربی در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مقرر شده بود تیم استقلال بعد از اردوی ارمنستان و پرسپولیس بعد از اردوی اوکراین به آلمان سفر کنند تا در ساعت 22(به وقت تهران) روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آرمینا بیله‌فلد به مصاف هم بروند اما وضعیت برگزاری این مسابقه مبهم است.


با وجود انجام کارهای روادید مربیان و بازیکنان دو تیم برای حضور در آلمان و آمادگی اسپانسر سرخابی‌ها و از سوی دیگر فدراسیون فوتبال آلمان و باشگاه بیله فلد، همه چیز برای انجام این مسابقه آماده شده بود و در حالی که انتظار می‌رفت دربی هشتاد و پنجم برای نخستین بار در خارج از کشور برگزار شود ولی در حال حاضر همه برنامه‌ها لغو شده است.


خبر قطعی انجام شدن یا عدم برگزاری دربی 85 در آلمان قرار است فردا رسانه‌ای شود ولی امروز یکی از مدیران تیم‌ها در گفت‌وگو با کارمندان خود خبر داده این مسابقه لغو شده و در آلمان انجام نمی‌گیرد.


گفته می‌شود مسائلی مثل مخالفت پلیس فدرال آلمان که مسؤولیت امنیت ورزشگاه‌ها را برعهده دارد موجب لغو بازی استقلال و پرسپولیس شده ولی مسئله‌ای که مشخص است گویا این دیدار انجام نمی‌گیرد و فردا اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاه‌ها