کد خبر : 1426865 | 21 تیر 1396 ساعت 14:27 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با رقیب امروز پرسپولیس در اوکراین

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در آخرین مصاف تدارکاتی خود در اردوی اوکراین به مصاف تیم استال خواهند رفت.

آشنایی با رقیب امروز پرسپولیس در اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها که با برگزاری اردوی آماده‌سازی خود در اوکراین، تاکنون دو بازی تدارکاتی برابر آرسنال کیف و کولوس این کشور را پشت سر گذاشتند، امروز در سخت‌ترین جدال به مصاف استال که یکی از تیم های قدرتمند اوکراین است خواهند رفت. تیمی که در لیگ برتر حضور دارد و سخت ترین چالش سرخپوشان را پیش از پایان اردوی اوکراین رقم خواهد زد.


تیم استال جزو قدیمی ترین تیم‌های فوتبال اوکراین به حساب می آید. تاریخ تاسیس این تیم به سال 1926 برمی گردد. جایی که آنها ابتدا با اسم متالیست و سپس ژرژینکا شهره شدند و در رقابت ها شرکت کردند. آنها در طول جنگ جهانی دوم در رقابت های لیگ و جام شوروی حضور پیدا کردند اما اتفاق خاصی برایشان رخ داد.


سال 1998 بود که استال به نام کنونی خود تغییر پیدا کرد. آنها چند سال در دسته پایین حضور داشتند تا سرانجام پس از شش سال، در سال 2014 به سطح اول فوتبال اوکراین صعود کردند.


لباس این تیم نقره ای، آبی و سفید است. آنها در فصل 2014-2015 به مقام نایب قهرمنانی لیگ اوکراین رسیدند و بهترین نمایش خود را داشتند.


یگیشا ملیکیان ارمنستانی فعلا هدایت این تیم اوکراینی را بر عهده دارد.  او فصل پیش هدایت تیم زیر 21 سال استال را بر عهده داشت. بازی با پرسپولیس آخرین دیدار استال پیش از آغاز رقابت های فصل جدید فوتبال اوکراین است. آنها از 16 جولای رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

 

پرسپولیس امروز از ساعت 18 به مصاف این رقیب در کمپ تمرینی خود خواهد رفت.

دیدگاه‌ها