کد خبر : 1426952 | 21 تیر 1396 ساعت 20:25 | 170.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست پرسپولیس برابر آخرین حریف اوکراینی

شاگردان برانکو در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اوکراین برابر تیم استال که در فصل گذشته سوپرلیگ اوکراین رتبه هشتم را کسب کرده بود با 3 گل شکست خوردند.

شکست پرسپولیس برابر آخرین حریف اوکراینی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سومین دیدار تدارکاتی خود در کمپ تمرینی کیف به مصاف استال از سوپرلیگ این کشور رفتند و در پایان با سه گل بازی را به حریف واگذار کردند.


در این دیدار برانکو ایوانکوویچ ترکیب 11 بازیکن ابتدایی تیمش را با حضور علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، گادوین منشا، علی علیپور و سیامک نعمتی به میدان فرستاده است.


* محمد انصاری در این دیدار از سوی برانکو ایوانکوویچ در پست مدافع چپ مورد استفاده قرار گرفته است تا بعد از یک فصل حضور در کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاعی به پست اصلی خود بازگردد.
* کمتر از 30 هوادار ایرانی با حضور در محل برگزاری این دیدار به تشویق پرسپولیس می‌پردازند.


* مطابق سه دیدار قبلی تدارکاتی پرسپولیس برای امیدهایش، کولوس و آرسنال کیف، بازوبند کاپیتانی در این بازی نیز از سوی سیدجلال حسینی در اختیار حسین ماهینی قرار گرفته است.
* زوج قلب دفاعی پرسپولیس را در این بازی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده تشکیل داده اند.


* کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نگرفته تا محسن ربیع خواه جانشین این هافبک دفاعی ملی‌پوش شود. به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ در دقایق پایانی بازی همچون دیدار گذشته لحظاتی به این بازیکن فرصت دهد تا در شرایط بازی قرار گیرد.

 

 

1209025


* وحید امیری دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس است که در این بازی نیمکت نشین شده و مجوز بازی ندارد و سیامک نعمتی به جای شماره 19 سرخپوشان در پست وینگر چپ حاضر شده است.

* تعویض چهارم برانکو در این دیدار بعد از خروج بیرانوند، مسلمان و فرشاد احمدزاده به حضور احسان علوان زاده به جای سیامک نعمتی اختصاص داشت.


دقایق حساس:


دقیقه 5: بازیکن استال پا به توپ شد و پشت محوطه جریمه پرسپولیس بوسیله خلیل زاده متوقف شد. ضربه ایستگاهی حریف با ضربه سر از روی دروازه بیرانوند گذشت.
پرسپولیس 0 استال 1: (دقیقه 7، بازیکن شماره 10 استال): توپ به دست سید جلال حسینی برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. بازیکن شماره 10 تیم استال از روی نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.


دقیقه 15: حرکت پا به توپ علی علیپور پشت محوطه جریمه حریف با ضربه او همراه شد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 25 : شجاع خلیل زاده فرصت مناسبی روی ارسال فرشاد احمدزاده برای باز کردن دروازه در اختیار داشت که ضربه سرش با اختلاف کمی راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 26: گادوین منشا قصد داشت ضربه کرنر ارسالی محسن مسلمان را به صورت آکروباتیک به گل تساوی سرخپوشان تبدیل کند که این فرصت نیز از دست رفت.


پرسپولیس 0 استال 2: ( دقیقه 28، بازیکن شماره 10 استال) در حالی که توپ با برخورد به دست بازیکن استال باید در اختیار پرسپولیس قرار می‌گرفت داور اعتقادی به خطا نداشت تا حرکت بازیکن شماره 10 حریف و تک به تک شدن با بیرانوند گل دوم این تیم را به همراه داشته باشد.


دقیقه 29: بازیکنان پرسپولیس که به شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشتند در این لحظات بازی را عصبی دنبال کردند و خطای شدید احمدزاده روی بازیکن حریف یک کارت زرد برای هافبک شماره 10 پرسپولیس در پی داشت.

دقیقه 60: در حالی که بازیکنان پرسپولیس فرصت های خوبی برای کم کردن فاصله با حریف در اختیار داشتند، فرار بازیکن حریف از سمت راست دفاعی پرسپولیس و ضربه تمام کننده او به گل سوم استال تبدیل شد.

 

دیدگاه‌ها