کد خبر : 1427249 | 23 تیر 1396 ساعت 17:54 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال در حضور جاسوس؛

حواشى دیدار دوستانه تراکتور - سپاهان

شاگردان یحیى گل محمدى و زلاتکو کرانچار در دیدارى تدارکاتى به تساوى در تهران رضایت دادند.

حواشى دیدار دوستانه تراکتور - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازى و سپاهان که مرحله پایانى اردوى آماده سازى خود را در تهران پشت سر مى گذارند در دیدارى تدارکاتى از ساعت ١٨ به مصاف یکدیگر رفته اند.


پیش از برگزارى این دیدار فولاد خوزستان تمرین خود را در این زمین برگزار مى کرد که تقابل بازیکنان سه تیم با یکدیگر جالب توجه بود.
* محمد نورى و سینا عشورى در کنار مربى بدنساز تراکتورسازى تمرینات اختصاصى خود را پشت سر مى گذارند و در ترکیب اصلى حاضر نیستند.


* ساسان انصارى ، بازیکن سابق فولاد خوزستان که در لیگ هفدهم راهى سپاهان شده برخورد گرمى با بازیکنان این تیم داشت و به خوش و بش با آنها پرداخت.
* در جمع بازیکنان سپاهان دو بازیکن سابق تراکتور حضور دارند که در اتفاقى جالب تنها شاهین ثاقبى مورد توجه هواداران قرار گرفت و بى اعتنایى آنها نسبت به سعید آقایى جالب توجه بود.
* سعید آقایى پیش از شروع این دیدار تدارکاتى نزد کادرفنى تراکتورسازى و بازیکنان آن رفت و به خوش و بش با آنها پرداخت.


* حدود ٥٠ هوادار تراکتورى با حضور روى سکوها به تشویق این تیم مى پردازند و جو جالب توجهى را شکل داده اند.
* بازى در نیمع اول با تساوى یک بر یک دو تیم در حال پیگیرى است. شاهین ثاقبى براى سپاهان و مهدى شریفى براى تراکتور گلزنى کرد تا بازیکنان سابق دو تیم گلزنان نیمه اول دو تیم لقب گیرند.

 

* برخورد ضربه مهرداد محمدى در دقایق پایانى به تیرک دروازه گروسیان صحنه جالبى را شکل داد که البته با تشویق دروازه بان تراکتور از سوى هواداران این تیم همراه شد.

* کایرو رودریگوئز، بازیکن جدید سپاهان در کنار مربى بدنساز این باشگاه مشغول تمرینات اختصاصی  است.

 

ترکیب تیم تراکتورسازی در نیمه اول: فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

 

ترکیب سپاهان در نیمه اول: لی اولیویرا، پورقاز، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، غلامی، جعفری، شاهین ثاقبی، رسول نویدکیا، علی محمدی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری


در نیمه دوم دو تیم تغییرات زیادى در ترکیب خود ایجاد کردند و این مساله در جمع تراکتورى ها بیشتر مشهود بود.

علی رغم ایجاد چند فرصت خوب از سوى دو تیم و خصوصا سپاهانى ها، در نهایت یحیى گل محمدى و کرانچار با تساوی به کار خود خاتمه دادند.

دو تیم امشب به اردوى خود در تهران خاتمه خواهند داد و سپاهان راهى اصفهان و تراکتور راهى تبریز مى شود.

در پایان بازى هواداران دو تیم که عمده آنها را تراکتورى ها تشکیل مى دادند به زمین هجوم آوردند و به گرفتن عکس یادگارى و سلفى با بازیکنان و کادرفنى پرداختند.

 

دیدگاه‌ها