کد خبر : 1427369 | 24 تیر 1396 ساعت 13:19 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سعید دقیقی در نقش مربی – بازیکن؛ 

بازگشت عضو شورای شهر قزوین به فوتبال

سعید دقیقی که به عنوان یکی از اعضای شورای شهر قزوین در انتخابات اخیر انتخاب شد، فوتبالش را در تیم کاسپین به عنوان مربی – بازیکن پیگیری خواهد کرد.

بازگشت عضو شورای شهر قزوین به فوتبال 

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی فصل گذشته را در تیم ماشین سازی آغاز کرد ولی در میانه های راه با سرمربی این تیم دچار اختلاف شد تا راهی سیاه جامگان شود، اما در این تیم هم به توفیقی دست نیافت تا حضور در میان کاندیداهای شهر قزوین برنامه ی بعدی او باشد.


دقیقی در نهایت به عنوان یکی از اعضای شورای شهر قزوین برگزیده شد تا نقش جدیدی را تجربه کند.


دقیقی که سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی، پیکان و سایپا را دارد و از با تجربه ترین مهاجمان لیگ برتر به شمار می رود، قرار است به زودی همکاری خود را با تیم کاسپین قزوین به عنوان بازیکن – مربی آغاز کند.


دقیقی در همین خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « با توجه به اینکه مردم قزوین به من اعتماد کردند و در میان منتخبین آنها قرار گرفتم، نمی توانستم فوتبالم را در فضایی خارج از شهر قزوین به دلیل جلسات متعددی که در شورای شهر داریم، دنبال کنم. با توجه به جلسات و صحبت هایی که با مدیرعامل و استاندار قزوین داشتم قرار بر این شده تا به عنوان بازیکن – مربی مسئولیت تیم کاسپین را بر عهده بگیرم و امیدوارم بتوانم جواب محبت های مردم قزوین را بدهم.»

دیدگاه‌ها