کد خبر : 1427805 | 26 تیر 1396 ساعت 14:07 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل طلایی‌پوشان در به خدمت گرفتن مهاجم عراقی

محرومیت سه جلسه ای ساسان انصاری و این موضوع که مروان حسین مهاجم عراقی مورد نظر کرانچار نمی تواند در 2 دیدار ابتدایی به سپاهان ملحق شود، مشکل بزرگی برای کرانچار ایجاد کرده است.

مشکل طلایی‌پوشان در به خدمت گرفتن مهاجم عراقی 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان علیرغم حضور فعالانه در روزهای ابتدایی پنجره‌ی نقل و انتقالات و عقد قرارداد با 6 بازیکن، همچنان با کمبود بازیکن روبرو است.


طی روزهای گذشته یک مدافع برزیلی وارد ایران شده و با توجه به اینکه مورد قبول کرانچار قرار گرفته به احتمال فراوان طی روزهای آینده، قرارداد او ثبت خواهد شد.


علاوه بر این مدافع، مروان حسین نیز مورد توجه سپاهان قرار گرفته است ولی به دلیل قراردادی که این بازیکن با تیم عراقی دارد نمی‌تواند تا هفته‌ی دوم رقابت‎های لیگ هفدهم به تیم سپاهان ملحق شود؛ از طرفی محرومیت سه جلسه ای ساسان انصاری که به دلیل هل دادن داور در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در لیگ شانزدهم اتفاق افتاده، شرایط پیچیده ای برای کرانچار ایجاد کرده است.


با این وصف و با توجه به عدم حضور ساسان انصاری در 3 دیدار ابتدایی فصل، شاید کرانچار در به خدمت گرفتن مروان حسین که در 2 سال گذشته کارنامه ی موفقی نداشته تجدید نظر کند؛ ضمن اینکه سپاهان در نیم فصل مسابقات با توجه به اتمام مصدومیت مسعود حسن زاده و مهدی شریفی شرایط بسیار خوبی در خط تهاجمی خود پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها