کد خبر : 1428543 | 30 تیر 1396 ساعت 18:00 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرجام و بزرگترین حسرت برای هواداران آقای هشت

دیدار سوپرجام فوتبال ایران در حالی از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد که در اتفاقی عجیب علی کریمی ناگهان از سمت خود در این تیم استعفا داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند ساعت تا آغاز دیدار سوپرجام فوتبال ایران باقی مانده است حسرت بزرگی برای هواداران پرسپولیس باقی می ماند و آن هم دیدن علی کریمی در قامت یک سرمربی است.


با اینکه خیلی ها این تصمیم علی کریمی مبنی بر کنار کشیدن از تیم نفت پیش از شروع رقابت ها را درست می دانند اما خیلی ها هم دوست داشتند اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را در ردای یک سرمربی آن هم جلوی تیم محبوبش ببینند، اتفاقی که رخ نخواهد داد.


کریمی در مدتی که هدایت نفت را بر عهده گرفته بود حسابی در کانون توجهات بود و باید دید نفت بدون او در رقابت های لیگ برتر و همچنین بازی امشب چه نتیجه ای می گیرد.


علی کریمی که پیش از این با واکشن‌های جالب توجه خود در روزهای پایانی بازی و بعد از قبول هدایت نفت تهران در قامت مربیگری نوید ظهور یک مربی صاحب سبک در فوتبال ایران را می‌داد، اکنون با توجه به شرایط نفت تهران از قبول بزرگترین ریسک دوران حرفه‌ای خود صرفنظر کرد تا هواداران آقای شماره هشت را همچنان در حسرت بازگشت خود به میادین فوتبال نگه دارد.

 

1210380

 

1210381

 

 

دیدگاه‌ها