کد خبر : 1428727 | 31 تیر 1396 ساعت 13:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای آمدن به سپیدرود پول برایم مهم نبود

جماعتی: امسال فقط می‌خواستم فوتبال بازی کنم

مهرداد جماعتی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید که در یکی دو سال اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شده و امیدوار است این روزها را پشت سر بگذارد .

جماعتی: امسال فقط می‌خواستم فوتبال بازی کنم

جماعتی در مصاحبه با ورزش سه در خصوص حضور در سپیدرود و ... به سوالات خبرنگار ورزش سه پاسخ داد.

 

 

تو با صنعت نفت آبادان قرارداد امضا کرده بودی و ناگهان تصمیمت عوض شد و به سپیدرود رفتی. چرا چنین تصمیمی گرفتی؟


از صنعت نفت به من پیشنهاد دادند و من هم به آبادان رفتم اما بعد از یک مدتی بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم که الان نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم. در یک فرصت مناسب درباره‌اش صحبت خواهم کرد. فقط این را بگویم که به توافق مالی نرسیدیم.

 

 

چرا سپیدرود را انتخاب کردی؟


آقای نظرمحمدی به ما تماس گرفت و پس از پیشنهاد ایشان و اینکه می‌دانستم حسین کعبی آنجا است، با او تماس گرفتم و در خصوص شرایط سپیدرود و وضعیت یکی، دو سال اخیر که او در آنجا بوده صحبت کردم. او خیلی خوشحال به نظر می رسید و در این چند سال از حضور در رشت خیلی راضی بود. او به من گفت که اگر می خواهی فوتبال بازی کنی و در فوتبالت پیشرفت کنی به سپیدرود بیا.  گفت اینجا پله ترقی تو خواهد شد و می توانی بازی خودت را به فوتبال ایران به اثبات برسانی و موفق شوی چون اینجا هواداران متعصب و مردم خوبی دارد. به غیر از این، علی نظرمحمدی سرمربی جوان این تیم می تواند به تو کمک کند و خیلی از صحبت های دیگر. وقتی فکر کردم دیدم حرف‌هایش قانع کننده است و سریع تصمیم گرفتم و قراردادم را با آنها به امضا رساندم. اصلا شرایط مالی آنجا برایم اهمیت نداشت و تنها می‌خواستم امسال فوتبال بازی کنم و به همین دلیل به سپیدرود رفتم.

 

 

چرا در یکی دو سال اخیر از روزهای اوج فاصله گرفتی؟


من هم از این بابت خیلی ناراحتم. بالاخره فوتبال است و هر بازیکنی در زمانی که فوتبال بازی می کند بالا و پایین دارد. من در این یکی دو سال بدشانسی هایی آوردم و مصدوم شدم که این مرا عقب انداخت. اگر چه مصدومیتم خیلی جدی نبود اما همین موضوع باعث شد تا خیلی ها من را به زمین بکوبند و آسیب دیدگی من را  بزرگ جلوه دهند. همین صحبت ها باعث شد مصدومیت من فراتر از حد انتظار جلوه کند و واقعا من را اذیت کرد. خیلی ها می خواستند من را زمین بزنند. از طرفی وقتی اسکوچیچ در فولاد بود شرایطی ایجاد شد که  ما با یکدیگر کنتاکت پیدا کردیم که بیشتر به همین مصدومیتم مربوط می شد. من اهل چنین رفتارهایی نبودم و این ناراحتی از سمت ایشان اتفاق افتاد. مصدومیتم طرز تفکر خیلی از مربیان را نسبت به من تغییر  داد، به گونه‌ای که انگار شرایطم به مانند قبل نخواهد شد. البته سال گذشته به هیچ عنوان مصدوم نشدم و امسال هم در آمادگی 70، 80 درصدی قرار دارم.

 

 


امسال سپیدرود می تواند نتیجه بگیرد؟


ما تیم خوبی داریم و امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که مردم رشت و هواداران این تیم را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها