کد خبر : 1428790 | 31 تیر 1396 ساعت 15:40 | 206.5K بازدید | 5 دیدگاه

در صورت جدایی نیمار؛

حمله خشمگینانه بارسا به بازار نقل و انتقالات

در بارسلونا رفته رفته به این باور می رسند که احتمال جدایی نیمار بالاست و باید به فکر روزهای پس از جدایی این فوق ستاره برزیلی بود.

حمله خشمگینانه بارسا به بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، اگر ادعای رسانه های فرانسوی و اسپانیایی صحت داشته باشد، تا روز چهارشنبه پی اس جی رقم 222 میلیون یورو برای جذب نیمار پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب پس از 4 سال شاهد جدایی نیمار از بارسا خواهیم بود.

شکی نیست که نبود نیمار یک خلا بزرگ در بارسلونا ایجاد خواهد کرد که پر کردن آن کار ساده ای نیست؛ ولی از سوی دیگر نمی توان به اضافه شدن 222 میلیون یورو بر بودجه بلوگرانا چشم بست.

 

 

1210272

 

 

17سال پیش اتفاقی مشابه برای بارسلونا رخ داد. فیگو با 57 میلیون یورو به رئال پیوست و به یکباره بودجه خرید بارسا افزایش قابل توجهی یافت.

واکنش بارسا برای پر کردن جای خالی فیگو، خرید 2 بازیکن جدید بود. گاسپارت، رئیس وقت بارسا راهی لندن شد و امانوئل پتی و مارک اوورمارس را از آرسنال به خدمت گرفت در حالی که می توانست با کمی هزینه بیشتر، یک فوق ستاره را به جای فیگو جذب کند.

نه پتی و نه اوورمارس نتوانستند کمبود فیگو در ترکیب بارسا را جبران کنند و حالا در بارسلونا بسیاری به این فکر می کنند که در صورت جدایی نیمار، واکنش مدیران فعلی بارسا چگونه خواهد بود.

 

 

1210595

 

1210593

 

 

بی شک با جدایی نیمار، بارسا سیاستی جدید و متفاوت با روزهای گذشته را در نقل و انتقالات دنبال خواهد کرد.

با پول حاصل از فروش نیمار می توان یکی دو فوق ستاره را به خدمت گرفت و مطمئنا عثمان دمبله، دیبالا، کوتینیو و امباپه وارد سبد خرید بارسا خواهند شد.

بارسا حتی می تواند برای جذب بلوتی، اوبامیانگ، هازارد و رناتو سانچس اقدام کند.

 

 

1210592

 

 

فعلا باید در انتظار روشن شدن تکلیف نیمار نشست ولی واضح است که در صورت انتقال او به پی اس جی، شاهد واکنش خشمگینانه بارسا در بازار نقل و انتقالات خواهیم بود.

دیدگاه‌ها