کد خبر : 1428812 | 31 تیر 1396 ساعت 16:40 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت مشروط مالک چلسی با جدایی ماتیچ

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی با فروش هافبک صرب این تیم به من یونایتد موافق است اما برای این جابه‌جایی یک شرط تعیین کرده است.

موافقت مشروط مالک چلسی با جدایی ماتیچ

به گزارش "ورزش سه"، با وجود مخالفت اکثر باشگاه‌ها با فروش ستاره‌های‌شان به رقبای مستقیم تورنمنت‌های داخلی، باشگاه چلسی برای فروش نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو مشکلی ندارد.

 

 

1090850

 

 

به نوشته نشریه لاندن ایوینیگ استاندارد، باشگاه چلسی آماده است که ماتیچ را به منچستریونایتد بفروشد. ظاهراً رومن آبراموویچ مالک چلسی برای قدردانی از ماتیچ و به جبران خدماتی که او به چلسی برای فتح لیگ برتر در سال‌های 2015 و 2017 انجام داد، می‌خواهد به او اجازه دهد به سرمربی سابقش مورینیو ملحق شود اما به شرطی که منچستریونایتد حاضر شوند 50 میلیون پوندی که مالک روس چلسی می‌‌خواهد را بپردازد.

آبراموویچ پیش از این هم چنین حرکاتی انجام داده است که آخرین نمونه‌اش صدور مجوز انتقال پتر چک، دروازه‌بان سابق تیم برای پیوستن به رقیب همشهری، آرسنال در سال 2015 بود.

ماتیچ 28 ساله فصل گذشته آن‌طور که باید و شاید روزهای پرفروغی را سپری نکرد و سال گذشته هم تا پیوستن به تیم‌هایی مانند یوونتوس و لیورپول فاصله زیادی نداشت اما آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در نهایت مانع از فروش او شد.

امسال هم اخباری از تمایل بانوی پیر و شیاطین سرخ برای خرید ماتیچ شنیده می‌شود که گویا پیشنهاد باشگاه انگلیسی برای به خدمت گرفتن او جدی‌تر است.

دیدگاه‌ها