کد خبر : 1428926 | 01 مرداد 1396 ساعت 10:32 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی تاتنهام مقابل پاری سن ژرمن ده نفره

تاتنهام موفق شد با 4 گل مقابل پاری سن ژرمن 10 نفره به پیروزی برسد.

پیروزی تاتنهام مقابل پاری سن ژرمن ده نفره

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که برای پیش فصل به آمریکا سفر کرده اند، شب گذشته در شهر اورلاندو به مصاف یکدیگر رفتند که تاتنهام موفق شد با نتیجه 4-2 حریف خود را شکست دهد.

 

1210727

 

 

بازی با برتری پاریسی ها آغاز شد و آنها در همان ابتدای بازی توسط ادینسون کاوانی به گل برتری رسیدند و از حریف پیش افتادند. با این حال تنها 5 دقیقه طول کشید تا کریستین اریکسن توانست گل تساوی بخش را وارد دروازه پاریسی ها کند و بازی با نتیجه 1-1 پیش برود. 7 دقیقه بعد، اریک دایر، هافبک انگلیسی که مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد، گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند و تیمش را به برتری رساند. چند دقیقه ای تاتنهام از حریف خود پیش بود تا خاویر پاستوره در دقیقه 36، گل تساوی بخش را وارد دروازه تاتنهام کرد و نتیجه بازی 2-2 شد.

 

1210728

 

 

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید ولی در شروع نیمه دوم، اخراج گلر پاری سن ژرمن، همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. در حالی که هری کین در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت، کوین تراپ در خارج محوطه جریمه توپ را با دست گرفت تا با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شود و پاری سن ژرمن از همان ابتدای نیمه دوم 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

 

 

1210725

 

با این حال در نیمه دوم، بازی کمی آرامتر از نیمه اول پیگیری شد و با وجود 10 نفره شدن پاری سن ژرمن، تلاش های تاتنهام راه به جایی نمی‌برد تا اینکه در دقیقه 82، توبی آلدرویرلد گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد، با اعلام ضربه پنالتی روی خطای هند متوییدی، هری کین گل چهارم تاتنهام را وارد دروازه پاری سن ژرمن ده نفره کرد و کار را تمام کرد.

دیدگاه‌ها