کد خبر : 1429006 | 01 مرداد 1396 ساعت 13:35 | 48K بازدید | 8 دیدگاه

توضیح جالب حسن زاده؛

فدراسیون فقط از استقلالی‌ها شکایت کرد

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد حکم نهایی درباره محرومیت بازیکنان امید استقلال روز دوشنبه 9 مردادماه صادر خواهد شد.

فدراسیون فقط از استقلالی‌ها شکایت کرد

 

به گزارش "ورزش‌سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته دستور موقت خود را درباره 3 بازیکن استقلال که در اردوی تیم فوتبال امید شرکت نکردند صادر کرد که بر این اساس مهدی قائدی، امید نورافکن و مجید حسینی از همراهی تیمشان محروم شدند.


اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در واکنش به این تصمیم به "ورزش سه" گفت: «ما دستور موقت را صادر کردیم و این حکم نهایی نیست. قرار بر این است که روز دوشنبه 9 مرداد ماه استقلالی ها به کمیته انضباطی بیایند و توضیحات شان را بشنویم تا بتوانیم حکم نهایی را صادر کنیم.»


رییس کمیته انضباطی با اشاره به وضعیت نهایی محرومیت استقلالی ها افزود: «استقلالی ها باید دفاع موجهی درباره این موضوع داشته باشند؛ اگر از اول مسئولان استقلال می گفتند بازیکن نمی دهیم، بحث فرق می کرد اما اینکه بگویند بازیکن ما دوشنبه به اردو می رود و نماینده فدراسیون 48 ساعت در فرودگاه معطل بماند و بعد هم بازیکن به اردو نرود، جزو مسائلی است که باید درباره اش توضیح داده شود.»


حسن زاده در پاسخ به این پرسش که چرا فقط بازیکن استقلال مشمول محرومیت شده اند، تاکید کرد: «این را باید مسئولان فدراسیون پاسخ بدهند. ما فقط شکایت مسئولان فدراسیون را رسیدگی کردیم و آنها فقط از بازیکنان استقلال شکایت کرده بودند. اگر شکایتی درباره بازیکنان تراکتورسازی و تیم های دیگر بیاید، رسیدگی خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها