کد خبر : 1429417 | 03 مرداد 1396 ساعت 16:20 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاراج قهرمان لوشامپیونا

هایپرمارکتی به نام موناکو؛ حراج ستاره ها در مونته کارلو

هنوز چند ماهی از قهرمانی موناکو در لوشامپیونا نمی گذرد و ستاره های تاثیرگذار این تیم یک به یک در حال جدایی هستند.

هایپرمارکتی به نام موناکو؛ حراج ستاره ها در مونته کارلو

به گزارش "ورزش سه"، موناکو در حالی از فروش ۳ بازیکن خود به منچسترسیتی و چلسی بیش از ۱۳۰ میلیون پوند به جیب زده است که به زودی امباپه را نیز با 180 میلیون یورو به رئال واگذار خواهد کرد و در این بین سرنوشت لمار نیز نامشخص است.

 

 

1211111

 

 

 موناکو فصل قبل با هدایت یاردیم و البته استعدادهای ناب و جوانی که در ترکیب خود داشت توانست علاوه بر قهرمانی در لیگ فرانسه، در لیگ قهرمانان نیز تا نیمه نهایی پیش برود تا بعد از مدت‌ها یک تیم فرانسوی در بین چهار تیم برتر اروپا قرار بگیرد.

بعد از این موفقیت، تیم‌های متمول اروپایی که اغلب مالکان نفتی و عرب دارند، برای جذب ستاره‌های این تیم دست به کار شدند.

 

 

1210969

 

 

منچسترسیتی که خرج زیادی در این فصل داشته است توانست برناردو سیلوا و بنجامین مندی را خریداری کند و مندی در این خرید به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شد.

۴۳ میلیون پوند برای برناردو سیلوا ۲۲ ساله و ۵۲ میلیون پوند برای مندی از سوی سیتی پرداخت شده است.

چلسی نیز که مالکیت آن را رومن آبراموویچ غول نفتی روسیه بر عهده دارد بیکار نبود و باکایوکو را از این تیم با ۴۰ میلیون پوند خرید.

 

امروز همچنین مارکا ادعا کرد که رئال و موناکو بر سر انتقال امباپه به توافق 180 میلیون یورویی دست یافته اند. توماس لمار نیز دیگر بازیکنی است که خواهان زیادی دارد. یکی از تیم‌هایی که به شدت این بازیکن را می‌خواهد، آرسنال است که ۴۰ میلیون پوند به این بازیکن پیشنهاد می‌دهد.

دیدگاه‌ها