کد خبر : 1429480 | 03 مرداد 1396 ساعت 19:45 | 129.1K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه جالب رونالدو به نیمار در خصوص جدایی از بارسا

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید توصیه جالبی به نیمار در خصوص جدایی از بارسلونا داشته است.

توصیه جالب رونالدو به نیمار در خصوص جدایی از بارسا


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل پاری سن ژرمن به جذب نیمار و احتمال حضور این ستاره برزیلی در پاریس شنیده شده است.

 

نیمار و رونالدو همیشه طی سالهای اخیر رابطه خوب و توام با احترامی با یکدیگر داشته و به علت داشتن اسپانسر مشترکی به نام نایک، معمولا به نیکی از یکدیگر یاد کرده اند.

 

 

1211195

 

 

نشریه مارکا به نقل از دیاریو گل فاش کرد در این میان نیمار که هنوز در مورد آینده خود مردد است، در خصوص جدایی از بارسا با رونالدو مشورت کرده و ستاره پرتغالی به او گفته که اگر قصد دارد بلوگرانا را ترک کند، پیوستن به پاری سن ژرمن یک گام رو به عقب برای او محسوب می شود و بهتر است در صورت تمایل به خروج از اسپانیا، به تیم بزرگی مانند منچستریونایتد ملحق شود.

 

شیاطین سرخ و مورینیو همیشه از علاقمندان سبک بازی نیمار بوده اند و این تیم نیز بارها برای جذب این ستاره 25 ساله برزیلی ابراز تمایل کرده، اما مبلغ هنگفت 222 میلیون یورویی کار را برای جذب وی دشوار خواهد کرد.

 

البته یونایتدها در سالهای اخیر بارها ثابت کرده اند که از پرداخت مبالغ نجومی هراسی ندارند و در صورت نشان دادن چراغ سبز از سوی نیمار ممکن است مقصد او از پاریس به منچستر تغییر پیدا کند.

دیدگاه‌ها