کد خبر : 1429616 | 04 مرداد 1396 ساعت 14:55 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: قلعه‌نویی مربی صاحب سبکی است

اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید که اگر تیمش در لیگ امسال در وسط جدول قرار بگیرد، یک نتیجه عالی گرفته است.

میثاقیان: قلعه‌نویی مربی صاحب سبکی است

میثاقیان در مصاحبه با "ورزش سه"، درمورد اینکه تیم‌های مشهدی هنوز اجازه بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) را ندارند گفت: مطمئنا مشکلات در این زمینه برطرف خواهد شد تا این دو تیم بتوانند در چنین استادیوم مجهزی به میدان بروند. فعلا بازی اول ما در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود و امیدوارم هواداران در این مسابقه ما را حمایت کنند. امسال دو نماینده مشهد نیاز مبرمی به حمایت هواداران دارند و من امیدوارم هر دو تیم نتایج خوبی بگیرند. نتیجه گرفتن پدیده و سیاه‌جامگان به سود فوتبال مشهد است.


او در خصوص بازی با ذوب‌آهن در هفته اول گفت: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و قلعه‌نویی هم مربی صاحب سبکی است. ما بازی سختی در پیش داریم و حریفمان نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است. با این حال میزبان هستیم و باید نتیجه را از آن خود کنیم. از هواداران می خواهم برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند تا برنده از زمین بیرون بیاییم.


میثاقیان در مورد اینکه امسال کدام تیم در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: پیش‌بینی در این زمینه سخت است. تیم‌هایی که فصل گذشته در بالای جدول بودند امسال هم مدعی هستند و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ما هم دوست داریم نتایج خوبی بگیریم و اگر در وسط جدول باشیم عالی خواهد شد.

دیدگاه‌ها