کد خبر : 1429619 | 04 مرداد 1396 ساعت 14:59 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه ما بدشانسی است

خرمگاه: فقط پیش‌بینی گرمای آبادان را نکردیم

مربی استقلال اعتقاد دارد که حضور سه بازیکن مصدوم و البته سه بازیکن محروم بدشانسی بزرگی برای آبی‌ها محسوب می‌شود.

خرمگاه: فقط پیش‌بینی گرمای آبادان را نکردیم

محمد خرمگاه در این‌باره به "ورزش سه" گفت: بالاخره ما فکر شرایط را کرده‌ایم ولی اینکه سه  بازیکن محروم و سه بازیکن مصدوم داریم واقعا کارمان را سخت کرده است و از نظر بازیکن در مضیقه هستیم.


او در مورد شرایط بدنی بازیکنان استقلال بعد از یک بدنسازی پرفشار برای بازی با صنعت نفت می‌گوید: طبیعی است که ما بدنسازی پرفشاری انجام داده‌ایم و هم اکنون بدن بازیکنان صددرصد آماده نیست. اما شرایط بدنی بچه‌ها خوب است و فکر می‌کنم پیش‌بینی شرایط این بازی را کرده‌ایم و فقط پیش‌بینی گرمای هوا را نتوانسته‌ایم انجام بدهیم. باید به این بازی برویم و ببینیم که در طول بازی چه پیش می‌آید و آیا بدن بچه‌ها در گرمای شدید آبادان جواب می‌دهد یا نه.


مربی استقلال در مورد قرعه این تیم که مجبور است دو بازی در گرما با تیم‌های جنوبی داشته باشد و دو بازی در سرما با تیم‌های تبریزی هم گفت: به هر حال طبیعی است که این موضوع کمی بدشانسی است و این خیلی واضح است که همه تیم‌ها دوست دارند در فصل گرما با تیم‌های تبریزی و در فصل سرما با تیم‌های جنوبی بازی کنند چراکه بازی کردن در این شرایط بسیار سخت است ولی به هر حال این  قرعه‌ای است که نصیب ما شده است و باید با آن کنار بیاییم. 


خرمگاه در مورد وضعیت حضور چپاروف هم می‌گوید: چپاروف بازیکن خوبی است اما او دیر به تمرینات ما اضافه شده است و به طور قطع در ترکیب اولیه استقلال به میدان نخواهد رفت اما ما امیدواریم در دقایقی از بازی بتوانیم از او استفاده کنیم.


مربی استقلال در مورد اهمیت جمع کردن امتیازها در بازی‌های اول هم می‌گوید: صددرصد حرف شما درست است و ما پارسال به خاطر امتیازهایی که در هفته‌های اول از دست دادیم قهرمانی از کفمان رفت. برای کسب امتیاز در بازی‌های ابتدایی کاملا آماده‌ایم ولی این از بدشانسی ما است که بازیکنانمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال فکر می‌کنم 3 امتیاز بازی با صنعت نفت مهم است که امیدوارم با موجودی‌ای که در اختیار داریم بتوانیم آن را کسب کنیم. 


وی افزود: البته ما نباید در مورد بازیکنان محروم صحبت کنیم چراکه مدیران باشگاه در تلاش هستند مشکل مهدی قائدی، مجید حسینی و امید نورافکن حل شود و امیدوارم بتوانیم آنها را در این بازی مهم در اختیار داشته باشیم.


خرمگاه در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال هم می‌گوید: وقتی لیگی شروع نشده است غیرمنطقی است که بخواهیم در مورد شانس قهرمانی صحبت کنیم. با این حال ما بازی به بازی جلو می‌رویم تا بتوانیم شانس قهرمانی‌مان را حفظ کنیم و آن را تقویت کنیم.

دیدگاه‌ها