کد خبر : 1429865 | 05 مرداد 1396 ساعت 17:28 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

دایی می‌خواهد ما را غافلگیر کند؛

کرانچار: نتیجه‌ی اصلاحات ما فردا مشخص می‌شود

سرمربی سپاهان امیدوار است خریدهای که انجام داده بتوانند جواب اعتماد او را بدهند.

کرانچار: نتیجه‌ی اصلاحات ما فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"،‌ زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


  ما امسال چند بازیکن خوب خارجی و چند بازیکن باکیفیت ایرانی مانند آقایی و انصاری گرفتیم که امیدواریم اعتماد ما را جلب کنند. لی‌ اولیویرا میلاد سرلک و غلامی مصدومان تیم ما هستند که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند. همچنین امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده‌مان هم از این بازیکنان استفاده کنیم. امسال می‌خواهیم سعی کنیم بازی‌های زیبایی ارائه بدهیم و خودمان را به‌عنوان شانس قهرمانی یا صعود به لیگ قهرمانان آسیا مطرح کنیم.

 


تغییر تیم رافائل دلایل مختلفی دارد


رافائل از پنج روز پیش به اردوی ما ملحق شده است. مروان حسین هم دو هفته دیگر می‌آید. ابتدا باید لیگ عراق تمام شود و پس از آن مروان حسین به ایران می‌آید. با توجه به کیفیت رافائل، تغییر تیم برای او طبیعی است. ممکن است یک بازیکن باشگاهش را عوض کند یا با تیم‌هایی که در آن توپ می‌زند، از لحاظ مالی با مشکل مواجه شود.

 


دایی می خواهد ما را غافلگیر کند


آقای دایی با توجه به تغییراتی که در سایپا داده، فردا با تمرکز روی نقاط مناسب تیمش، به فکر غافل‌گیر کردن ماست. امیدوارم از ضعف‌های‌مان در دیدار مقابل ذوب‌آهن آموخته باشیم. بازیکنانم نباید به بازیکنان حریف اجازه کار بدهند. نباید به هیچ وجه از بازی فردا چشم‌پوشی کنیم. بازیکنان من از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و تلاش می‌کنند که لیگ را با پیروزی آغاز کنند.

 


نتیجه ی اصلاحات ما فردا مشخص می شود


اصلاحاتی که امسال اجرایی شده، نتیجه‌اش فردا مشخص می‌شود. ما تمرینات منظمی برگزار کردیم، اما باید تمرکز کرده و از اشتباهات حریف‌مان استفاده کنیم. تیم‌های دایی سعی می‌کنند از ضدحملات استفاده کنند. اگر در جریان بازی، سیستم‌شان را تغییر بدهند، ما سعی می‌کنیم پاسخ مناسب را در نظر بگیریم. ما خودمان را آماده نگه می‌داریم که بتوانیم از اشتباهات آنها استفاده کنیم. در مورد اینکه تیم حریف چه زمانی سیستم عوض می‌کند و ما چه زمانی، باید بگویم، این موارد بر عهده مربی است.

 

 


تا امشب منتظر اولیویرا می مانیم


  باید بگویم که هنوز چیزی در مورد مصدومیت اولیویرا مشخص نیست، چون ابعاد گستردگی مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است. اگر مصدومیتش کاملاً برطرف نشده باشد، در مورد او ریسک نمی‌کنیم. مهدی صدقیان بازیکنی بود که قبلاً هم در زمانی که من اینجا بود، در سپاهان توپ می‌زد. او برای خدمت سربازی به فجر رفت، اما الان برگشته است. صدقیان شرایط خوبی دارد و در تمرینات بسیار خوب کار می‌کند. این دروازه‌بان، جایگزین مناسبی برای اولیویرا خواهد بود. امیدوارم اگر نیاز باشد، فردا به‌عنوان دروازه‌بان بهترین عملکرد را در چارچوب دروازه‌ سپاهان داشته باشد. ما تا امشب منتظر اولیویرا می‌مانیم، اما هیچ ریسکی برای بازی فردا نمی‌کنیم.

 


امیدوارم از هفته ی آینده انصاری را داشته باشیم


مقابل سایپا، ساسان انصاری را هم در اختیار نخواهیم داشت. معاون حقوقی باشگاه تلاش می‌کند که محرومیت او کمتر شود، اما حداقل در بازی فردا نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. امیدواریم از هفته آینده انصاری هم به تیم اضافه شود.

دیدگاه‌ها