کد خبر : 1430028 | 06 مرداد 1396 ساعت 10:46 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات باورنکردنی تیم درخشان 

پیروزی هفت نفره نفت بدون دروازه‌بان ذخیره!

تیم نفت تهران در اولین دیدار خود توانست سپید رود را پشت سر بگذارد، در حالی که اتفاقات عجیبی در اردوی این تیم رخ داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید درخشان در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند توانستند در نیمه دوم دو گل پشت سر هم را به ثمر برسانند تا اولین پیروزی خود را بدست بیاورند. اما این پیروزی از آنجایی جالب توجه است که اتفاقات قبل از بازی که برای نفتی ها به وقوع پیوسته را بررسی کنیم.  نفتی ها در این دیدار تنها سه بازیکن روی نیمکت در اختیار داشتند که از قضا هر سه آنها مدافع میانی بودند و حمید درخشان دروازه بان ذخیره ای را روی نیمکتش در اختیار نداشت. این برای اولین بار در سطح اول فوتبال ایران است که تیمی روی نیمکتش دروازه بان ذخیره در اختیار ندارد. 


از طرفی نفتی ها پس از آماده سازی خود و گرم کردن بدن هایشان پیش از شروع مسابقه، در رختکن و با اعلام فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ متوجه می شوند که سه بازیکن شان حق حضور در زمین مسابقه را ندارند. همین باعث می شود تا بدنساز تیم  4 بازیکن را برای گرم کردن در مدت کمتر از 5 دقیقه به داخل زمین برده و آنها را مهیای حضور در میدان کند. جمیع اتفاقات باعث می شود تا تیم نفت در 20 دقیقه ابتدایی بسیار سردر گم و نا آماده در میدان حاضر شود. 


بازیکنان و کادر فنی نفت عنوان می کنند که این اتفاقات باعث شده تا آنها در نیمه نخست تمرکز کافی را در میدان نداشته و عملا تا دقیقه بیستم 7 نفره در میدان بازی می کرده اند. هر چند آنها مدعی اند در نیمه دوم توانسته اند خود را در میدان پیدا کرده و حریفشان را با شکست بدرقه کنند تا در اولین دیدار با توجه به وضعیت شان شگفتی بزرگی را رقم بزنند.

 

1211565

 

1211647

دیدگاه‌ها