کد خبر : 1430306 | 07 مرداد 1396 ساعت 11:22 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاخا انگلیسی و فارسی بلد نیست که اعتراض کند؛

نصیرزاده: دیگر در یادگار بازی نمی‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعتقاد دارد از حالا زود است درباره تیمش قضاوت شود و باید چند هفته منتظر حصول شرایط خوب باشیم.

نصیرزاده: دیگر در یادگار بازی نمی‌کنیم!

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم، عملکرد ضعیف تیم تحت هدایت بوناچیچ، بازی در یادگار امام و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


یارگیری ما مطلوب بوده است
یارگیری ما برای لیگ هفدهم بر اساس درخواست کمیته فنی باشگاه صورت گرفته و از نظر ما این یارگیری کاملا مطلوب است. به هر حال تیم ما کاملا جوان شده است و برای قضاوت اکنون زمان مناسبی نیست. قطعا از هفته سوم و چهارم به بعد شرایط ما بهتر می شود. سیاست ما امسال جوانگرایی بوده و امیدوارم این شکست در هفته های بعدی جبران شود. 


کار بدنساز های خارجی در طولانی مدت جواب می دهد
واقعیت این است که در مرحله بدنسازی، مربیان خارجی بدنساز بیشتر از بازیکنان کار می کشند و به همین خاطر کار آنها در بلندمدت نتیجه می دهد. این در حالی است که بدنساز های ایرانی کارشان در کوتاه مدت به حصول نتیجه می رسد. ما نیز از بدنساز خارجی استفاده می کنیم و به همین خاطر نیاز به زمان بیشتری برای آماده شدن تیم داریم.


اخطار اول کاخا بی مورد بود، او انگلیسی هم بلد نیست
درباره بازی دیروز با پارس جنوبی باید بگویم داور مسابقه در اخطار اولی که به کاخا بازیکن ما داد، اشتباه کرد. بازیکن ما نه زبان انگلیسی بلد است و نه فارسی. او فقط گرجستانی صحبت می کند و در این شرایط نباید به خاطر اعتراض شدید کارت زرد بگیرد. اخطار اولی که به کاخا داده شد، کاملا بی مورد بود. ما برای این بازیکن 200 هزار دلار هزینه کردیم و وقتی اخراج می شود، نه تنها ادامه بازی را از دست می دهد که بازی بعد نیز غایب است.  در نهایت تیم ضرر می کند. اخطار دوم او درست بود اما اخطار اول کاخا اشتباها به او داده شد و 10 نفره شدن تیم و اخراج بهترین بازیکن ما شرایط را برایمان در مسابقه دیروز سخت کرد.


چمن ورزشگاه ما مثل میز بیلیارد صاف است
ما ورزشگاهی را داریم که برایش میلیاردها تومان هزینه کردیم. این ورزشگاه مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما سازمان لیگ خیلی راحت ما را از میزبانی در ورزشگاه خودمان محروم می کند. این تصمیم درست نیست؛ بازی کردن در یادگار به این معنی است که تیم ما باید هزینه اجاره ورزشگاه را پرداخت کند. پول برق و اینترنت و جابه‌جایی را نیز باید به آن اضافه کنید. از آن گذشته یادگار امام هنوز چمن درستی ندارد و این چمن همچنان در حال ساخت است. متوجه نمی شویم وقتی چمن ورزشگاه خودمان مثل میز بیلیارد صاف است، چرا باید به ورزشگاه دیگری برویم.


فقط در بنیان دیزل بازی می کنیم
اکنون سازمان لیگ بازی بعدی که در تبریز میزبان هستیم را نیز در یادگار امام اعلام کرده است اما از همینجا اعلام می کنم که تصمیم هیات مدیره ما بر این است که در هیچ ورزشگاه دیگری جز بنیان دیزل بازی نمی کنیم. حتی اگر ما را 3 بر صفر بازنده کنند هم در ورزشگاه دیگری به میدان نمی رویم. بردن بازی زیر نور در شهری مثل تبریز که دارای آب و هوای بهتری نسبت به سایر نقاط کشور است ، تصمیم درستی نیست و به نظرم باید تجدید نظر شود.


بهاروند دخالت کند
آقای بهاروند به عنوان رییس سازمان لیگ یک فرد فنی و کاربلد است. ایشان خودش به تبریز بیاید و دخالت کند که چرا ما باید بازی در ورزشگاه خودمان را از دست بدهیم. قطعا در بازی بعدی که میزبان هستیم در بنیان دیزل در انتظار حریف و داوران خواهیم بود. 


نتایج هفته های اول حقیقی نیست
همانطور که گفتم نتایج هفته های اول لیگ نمی تواند کاملا حقیقی باشد. شرایط جدول در ادامه لیگ برتر تغییر می کند. از سوی دیگر از داوران نیز می خواهم درباره کارت های زرد و قرمز همه مسائل را در نظر بگیرند. این کارت ها گاها نظام یک تیم را بهم می ریزند و من امیدوارم در بازی های بعدی این مشکل برایمان پیش نیاید.

دیدگاه‌ها