کد خبر : 1430335 | 07 مرداد 1396 ساعت 13:20 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

بنگر نشان داد سالم زندگی می‌کند

درخشان: مدرسه پیرمردها؟ نظر منتقدان، محترم!

سرمربی تیم نفت تهران اعتقاد دارد نباید با یک پیروزی واقعیت های تیمش را فراموش کند.

درخشان: مدرسه پیرمردها؟ نظر منتقدان، محترم!

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت، حرف و حدیث هایی که پیرامون بازیکنان مسن نفت به وجود آمده، مشکلات باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فشار بدنی زیادی را تحمل کردیم
خداراشکر می‌کنم که در این شرایط توانستیم برد خوبی به دست آوریم. بازیکنان تلاش خوبی انجام دادند و واقعا از آنها تشکر می کنم. واقعا بازیکنان بیش از توانشان زحمت کشیدند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. آنها فشار بدنی زیادی را تحمل کردند و بازی خوبی ارائه دادند که به برد تیم منجر شد.


بنگر نشان داد سالم زندگی می کند 
بازیکنانی نظیر محسن بنگر و محمد نصرتی عالی بازی کردند. واقعا خودم هم انتظار نداشتم که اینطور بتوانند شرایط خوبی را رقم بزنند. محسن بنگر با اینکه 6 ماه دور از فوتبال بود نشان داد سالم زندگی می کند و با این شرایط سنی عملکردی بی نظیر داشت.


سپیدرود در ادامه راه موفق می شود
تیم سپیدرود تیم خیلی خوبی است و مهره های ارزشمندی دارد. قطعا این تیم در ادامه راه لیگ برتر موفق خواهد شد. بازیکنان و کادرفنی سپیدرود همگی جزو باتجربه ها هستند و نباید فکر کنیم چون به نفت تهران باختند تیم ضعیفی هستند.


کعبی شاگردم بوده است
حسین کعبی شاگرد من بوده و قبل از بازی نیز زحمت کشید و به سمتم آمد. او جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است که باید احترامش را حفظ کنیم. کعبی همین حالا هم شرایط بدنی خوبی دارد و می تواند در لیگ هفدهم بدرخشد.


با یک برد واقعیت هایمان را فراموش نمی کنیم
هرگز تصور نمی کنیم که با یک برد شرایط خوبی داریم. واقعیت های نفت را فراموش نمی کنیم. ما حساب باشگاه مان چیز دیگری است و می دانیم که باید کار و تلاش کنیم تا اشکالات رفع شوند. قطعا کارهای بدنی زیادی باید انجام دهیم تا در ادامه لیگ هم شرایط خوبمان را حفظ کنیم.


مدیریت باشگاه مشکلات را رفع می کند
در حال حاضر مشکل خاصی در باشگاه نفت تهران نداریم؛ من سرمربی هستم و تلاش خواهم کرد تا شرایط خوبی را از نظر فنی برای نفت رقم بزنم. بقیه مسائل به کادر مدیریتی بستگی دارد و قطعا مدیران باشگاه تلاش خواهند کرد بهترین شرایط را برای تیم رقم بزنند. 


به نظر منتقدان احترام می گذارم
به نظر آنهایی که می گویند نفت تهران به مدرسه پیرمردها تبدیل شده، احترام می گذارم. هرکسی دیدگاهی دارد که قابل احترام است. شما دیدید که بازیکنان باتجربه ما مقابل سپیدرود عالی بودند و انشاءالله شرایط در آینده بهتر هم می شود.


نیاز به جذب چند بازیکن داریم
تیم ما از نظر مهره هنوز کامل نشده است. نیاز به جذب چند بازیکن توانمند داریم تا تیم کامل شود و بتوانیم در لیگ برتر با قدرت بیشتری کارمان را دنبال کنیم.


گرمای اهواز به ضرر ما خواهد بود
بازی با فولاد خوزستان بسیار سخت است. هوای گرم اهواز ما را اذیت خواهد کرد. از سوی دیگر شرایط تیم ما ویژه است. ما تمرینات بدنسازی خاصی نداشتیم و امیدوارم بتوانیم از بازی بعدی دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها