کد خبر : 1430362 | 07 مرداد 1396 ساعت 13:56 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

از تصمیم کمیته انضباطی بیشترین ضرر را کردیم

فریبا: منصوریان فقط در مورد قانون حرف زد

مدیرفنی استقلال می‌گوید که به خاطر محرومیت یک بازیکن کادرفنی مجبور شد بازیکنانش در سه پست را تغییر بدهد.

فریبا: منصوریان فقط در مورد قانون حرف زد

بهتاش فریبا به "ورزش سه" گفت که استقلال به طور قطع از هفته دوم نمایش متفاوتی خواهد داشت و جای نگرانی برای هواداران این تیم وجود ندارد. 

 


واقعا لطمه خوردیم


واقعا از نبود بازیکنانمان لطمه خوردیم و خیلی اذیت شدیم. خیلی سخت است که ما در طول هفته روی 3 بازیکن محروم‌مان برنامه‌ریزی کرده بودیم و به حضور آنها در ترکیب اصلی تکیه کرده بودیم اما آنها نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند. تا ساعت 16 که با باشگاه تماس می‌گرفتیم همچنان امیدوار بودیم که محرومیت بازیکنان ما لغو شود اما از این ساعت به بعد مجبور شدیم پلن‌مان را کلا تغییر دهیم، پلنی که در تمام هفته روی آن تمرین کرده بودیم. 

 


4 مصدوم شرایطمان را سخت کرد


واقعا اصلی‌ترین دلیلی که ما را در بازی با صنعت نفت اذیت کرد، نبود سه بازیکن رده امیدمان بود اما فراموش نکنید که ما فرشید باقری و فرشید اسماعیلی و پادوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، ترجیح دادیم مجتبی جباری را به آبادان نبریم و چپاروف هم به آمادگی صددرصد نرسیده بود که بتوانیم از او استفاده کنیم. خودتان دیدید که وقتی چپاروف وارد زمین شد چقدر شرایط ما تغییر کرد و شما تصور کنید ما همه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم چقدر شرایط فرق می کرد. 

 


حرف‌های منصوریان به حق است


شما ببینید که علیرضا منصوریان حرف حق زده یا نه؟ ایشان در مورد قانون حرف زده است و حرف‌هایی که ایشان زده است کاملا براساس قانون بوده است. یک نکته جالب این است که بازی ما ششم مردادماه برگزار شد اما جلسه رسیدگی به شکایتمان در تاریخ 9 مردادماه است و این مسائلی است که به نظر من عجیب است. 

 


30 دقیقه تحت فشار بودیم


من قبول دارم که ما در 30 دقیقه اول بازی تحت فشار بودیم و نمایش خوبی نداشتیم. در این دقایق بازیکنان صنعت نفت پرس شدیدی روی بازیکنان ما انجام دادند و حق بدهیم در گرمای شدید آبادان خارج شدن از این فشار بسیار سخت است. 

 


نیمه دوم مسلط بودیم ولی موقعیت نداشتیم


در نیمه دوم شرایط ما خیلی بهتر بود و مالک توپ و میدان شدیم اما موقعیتی نتوانستیم روی دروازه صنعت نفت خلق کنیم. شما دیدید وقتی چپاروف وارد زمین شد روند بازی به کلی برای ما تغییر کرد و مطمئنا اگر بقیه بازیکنانمان بودند شرایط برایمان فرق می کرد. 

 


هواداران نگران نباشند


من از هواداران استقلال می‌خواهم که به هیچ عنوان نگران شرایط تیم نباشند هرچند که به خاطر نتایج پارسال که ما در ابتدای لیگ خوب شروع نکردیم حق می‌دهم که آنها دلواپس باشند. مطمئن باشید مصدومان ما می‌رسند و ما از هفته دوم بهتر بازی می‌کنیم و شرایط متفاوتی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها