کد خبر : 1440411 | 07 مرداد 1396 ساعت 16:46 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

روایت جالب از کاشته 3 امتیازی دورقی

عقیل کعبی مدافع میانی استقلال خوزستان می‌گوید که در دقیقه 90 دیدار با تراکتورسازی قصد داشت ضربه کاشته را به‌جای میثم دورقی بزند.

روایت جالب از کاشته 3 امتیازی دورقی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در بازی با تراکتورسازی در بهترین زمان ممکن به گل رسید و دیگر فرصت جبران برای تیم تبریزی باقی نمانده بود. شاگردان عبدالله ویسی توسط میثم دورقی به گل رسیدند و این درحالی است که ضربه کاشته او ماجرای خاص خودش را داشت.


عقیل کعبی مدافع استقلال خوزستان در مورد کاشته‌ای که درنهایت منجر به گل سه‌امتیازی دورقی شد، به خبرنگار ما می‌گوید: وقتی میثم پشت توپ قرار گرفت من از او خواستم که ضربه کاشته را خودم بزنم. قبل از بازی هم به میثم گفته بودم که اگر در این مسابقه چند ضربه ایستگاهی به‌دست آوردیم، من هم شانس خودم را امتحان کنم. در دقیقه 90 می‌خواستم آن کاشته را خودم بزنم، ولی میثم به من گفت که احساس می‌کند این ضربه تبدیل به گل خواهد شد. او خواست که خودش ضربه را بزند و من هم قبول کردم.


کعبی در این خصوص اینطور ادامه می‌دهد: زمانی که دورقی توپ را کاشت حتی حکیم نثاری هم در کنار ما بود و انگار او هم قصد داشت که ضربه را خودش بزند، ولی به‌یکباره برگشت و گفت که این کاشته را نمی‌زنم. درنهایت قسمت این بود که دورقی ضربه کاشته را بزند و خوشبختانه ضربه او تبدیل به گل شد.

دیدگاه‌ها