کد خبر : 1450588 | 08 مرداد 1396 ساعت 13:36 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مس سونگون آماده میزبانی فوتسال آسیا

باشگاه مس سونگون در حال آماده‌شدن برای میزبانی از رویداد بین‌المللی مهمِ «بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا»ست.

مس سونگون آماده میزبانی فوتسال آسیا 

به گزارش "ورزش سه" ، هم‌اکنون با همکاری و جلسات منظمی که بین مقامات باشگاه مس سونگون و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال کشور برقرار شده، امور مربوط به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بین‌المللی به میزبانی باشگاه مس سونگون در حال نهایی شدن است.


در همین زمینه، چند روز پیش وزیر ورزش کشور با حضور در تبریز، امکانات و شرایط برگزاری این بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کرد تا  اهمیت میزبانی باشگاه مس سونگون بیشتر مشخص شود.


مسعود سلطانی‌فر در سفر به تبریز به‌همراه مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون، در سالن شش‌هزارنفری شهید پورشریفی حضور پیدا کرد تا ضمن مشاهده بازی تیم‌های فوتسال مس سونگون و نماینده شهر قم، بیشتر در جریان میزبانی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد.‌


پیش از این نیز، ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات تبریز برای میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا بازدید کرده بود.


«سینک» ناظر هندی کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌همراه «عباس ترابیان» رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدارسیون، ابتدا شرایط سالن پورشریفی تبریز را به‌عنوان محل برگزاری این مسابقات بررسی و در ادامه از سالن‌های‌ علوم پزشکی و میلاد که برای تمرین تیم‌ها در نظر گرفته شده، بازدید کردند.


این مسابقات 23 مهرماه با شرکت تیم‌های ایران، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و نپال، در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌‌‌شود و تیم‌های برتر به مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کنند.

دیدگاه‌ها