کد خبر : 1450655 | 08 مرداد 1396 ساعت 17:31 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت خلعتبری به مشهد با پاس گل

محمدرضا خلعتبری روز جمعه در ترکیب اصلی پدیده قرار گرفت و با پاس گلی که به امین قاسمی نژاد داد، زمینه ساز سریعترین گل لیگ هفدهم در پایان هفته ی اول شد.

به گزارش "ورزش سه"، خلعتبری یکی از با تجربه ترین فوتبالیست های لیگ برتر به شمار می رود که در سال 82 و با درخشش در تیم شموشک نوشهر به ابومسلم خراسان پیوست. این هافبک ریزنقش که در مقطعی مورد توجه کارلوس کی روش نیز قرار داشت، یکی از مارکوپولوهای فوتبال ایران است که طی 14 سال اخیر در 12 تیم مختلف بازی کرده است.


این بازیکن فصل گذشته را در دو تیم گسترش فولاد و سایپا پشت سرگذاشت و در پایان فصل پس از 11 سال به فوتبال مشهد بازگشته تا اینبار برای پدیده بازی کند.


روز جمعه تیم پدیده در اولین دیدار لیگ هفدهم به میدان رفت و محمدرضا مهاجری خلعتبری را به عنوان بازیگردان تیم به زمین فرستاده بود؛ البته پدیده در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت  ولی خلعتبری موفق شد در اولین حضور و در همان دقایق ابتدایی پاس گل اول خود را در لیگ هفدهم ثبت کند. این هافبک سریع و تکنیکی در طول بازی بارها با حرکت‌های خود سعی داشت، دفاع تیم پیکان را به هم بریزید ولی بیش از یکبار موفق به انجام این کار نشد.

 

1232215

دیدگاه‌ها