کد خبر : 1450719 | 08 مرداد 1396 ساعت 21:38 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: تیمی برای کسب رده بالای جدول بسته‌ایم

مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی است تیمش شایستگی کسب عنوان برتر در فصل پیش روی فوتبال ایران را داراست.

طاهری: تیمی برای کسب رده بالای جدول بسته‌ایم

به گزارش"ورزش سه" طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان که در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در برج میلاد حاضر شده، در خصوص شرایط این تیم فصل تیمش گفت:  شرایط سپاهان بد نیست و تیمی جوان و شایسته را روانه میدان می کنیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.


وی در ادامه در خصوص دیدار هفته اول برابر سایپا گفت: اولین بازی همیشه سخت ترین بازی است و خدا را شکر با تساوی تمام شد علیرغم اینکه ما شایستگی بیشتری داشتیم و امیدوارم نتیجه بهتری در هفته های آینده کسب کنیم.


طاهری در خصوص اینکه تیمش بعد از مدت‌ها موفق خواهد شد در فرم سابق و برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد نیز گفت: ما برای اینکه رتبه خوبی کسب کنیم این تیم را تدارک دیدیم و امیدوارم طی روزهای آینده با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط مناسبی به دست بیاورد و در رده بالای جدول حاضر شود.


وی در خصوص اینکه آیا به درخواست امیر قلعه نویی برای در اختیار گرفتن استادیوم نقش جهان چه پاسخی خواهند داد گفت: این در حیطه بحث هیات مدیره است و شرایطی که باشگاه نقش جهان دارد و بعدا در این باره بحث خواهد شد.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه بحث کاپیتانی در این تیم چطور پیش خواهد رفت گفت: الان آقای نویدکیا کاپیتان تیم ماست و بستن بازوبند در اختیار سرمربی تیم است و ایشان تشخیص دادندکه نویدکیا کاپیتان تیم باشد.

دیدگاه‌ها