کد خبر : 1450798 | 09 مرداد 1396 ساعت 01:22 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی :هفته پنجم به لیگ برمی‌گردم

بهترین هافبک لیگ شانزدهم امیدوار است با تعامل فدراسیون و باشگاه استقلال بحث محرومیت بازیکنان این تیم به پایان برسد.

ابراهیمی :هفته پنجم به لیگ برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در حاشیه مراسم برترین‌های فصل اخیر فوتبال ایران گفت: از تمام مسئولان به دلیل برپایی چنین جشنی تشکر می‌کنم که انگیزه خوبی برای بازیکنان شاغل در لیگ‌های ایران است؛ این جایزه من به تمام بازیکنان استقلال تعلق دارد و اگر این جایزه را دریافت کردم تلاش تمام بچه‌های تیم و کادر فنی بوده است و به نماینده از تمام هم‌تیمی‌هایم در اینجا حضور دارم.


او ادامه داد: خوشحال هستم جایزه بهترین هافبک را دریافت کردم ولی مطمئنا این اتفاق کارم را سخت‌تر از قبل می‌کند و انتظارات را بالاتر می‌برد اما خودم دوست دارم بهترین عملکردم را ارائه کنم و با پایان مصدومیتم تا پایان فصل در خدمت تیمم باشم.


هافبک استقلال درباره حضورش در بین کاندیداهای بهترین بازیکن لیگ برتر عنوان کرد: هر فردی که کارشناسان و مربیان او را انتخاب کردند ما هم به آن بازیکن تبریک می‌گوییم.


ابراهیمی اضافه کرد: هر فردی در این انتخاب‌ها نظر خودش را دارد ولی تمام کارشناسان می‌نشینند و درباره عملکرد تمام بازیکنان و تیم‌ها فکر می‌کنند که به نظرم منتخبین شایسته آن هستند.


او درباره روند مصدومیت‌اش گفت: تلاشم را می‌کنم از هفته پنجم، ششم و هرچه زودتر به شرایط بازی برگردم؛ وضعیتم بد نیست ولی تصمیم کادر پزشکی است که چه زمانی برگردم؛ زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کار می‌کنم و از تمام آنها متشکر هستم؛ سعی دارم هرچه زودتر برگردم و اگر خدا بخواهد از هفته پنجم به میدان خواهم رفت.


هافبک استقلال درباره باخت این تیم مقابل صنعت نفت اظهار کرد: بالاخره فوتبال است؛ هفته اول بود و همه ما می‌دانیم در آن گرمای 50 درجه آبادان شرایط سخت بود و همچنین هفت، هشت بازیکن حضور نداشتند که دست آقای منصوریان را بسته بود؛ ان‌شاالله از هفته‌های بعد استقلال واقعی را ببینیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.


ابراهیمی در مورد تهدید منصوریان برای عدم حضور در هفته دوم در صورت ادامه محرومیت بازیکنان استقلال گفت: بالاخره آقای منصوریان به‌عنوان سرمربی تیم باید جوابگوی تمام هواداران، باشگاه، رسانه‌ها و ... باشد انتظارش این است تمام بازیکنان‌اش در اختیار او قرار بگیرند؛ ان‌شاالله این مشکل هم حل شود و تعاملی بین باشگاه‌ها و  فدراسیون به وجود بیاید.


او تصریح کرد: من که نمی‌توانم راجع به قضیه محرومیت‌ها نظری بدهم؛ بالاخره تصمیم فدراسیون بوده و تعاملی باید این وسط وجود داشته باشد.


هافبک استقلال یادآور شد: منصورخان(پورحیدری) اسطوره فراموش نشدنی استقلال است و خودم افتخار این را داشتم سه سال در خدمت ایشان در این تیم بودم و جز خوبی از ایشان ندیدم؛ ان‌شاالله بتوانیم با تلاش و موفقیت برای استقلال روح‌شان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها