کد خبر : 1451082 | 10 مرداد 1396 ساعت 12:59 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

 انتقاد تند از بانک سرمایه و دفاع از عادل 

ظریف: قهر موسوی و غلامی خنده دار است!

لیبروی سابق تیم ملی از عادل غلامی به عنوان یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تیم ملی نام می برد.

ظریف: قهر موسوی و غلامی خنده دار است!

به گزارش "ورزش سه"، مرد کوتاه قامت والیبال ایران که در ۳۴ سالگی هنوز هم در بالاترین سطح باشگاهی بازی می کند، یک سال بعد از خط خوردن از تیم ملی در آستانه المپیک حالا با اتفاق عجیب دیگری روبرو شده است. او که در ۲ سال اخیر با بانک سرمایه به قهرمانی ایران و آسیا رسید،‌ به صورت ناگهانی از این تیم کنار گذاشته شد و البته خیلی زود هم به پیکان پیوست. لیبروی سابق تیم ملی از رفتار مسئولان و کادرفنی تیم بانک سرمایه ابراز ناراحتی می کند و معتقد است برخی کارها را در زندگی ورزشی اش نکرده که چنین رفتارهایی با او می کنند. 


 به بهانه پیوستن فرهاد ظریف به پیکان و همچنین درگیری همبازیان سابق او در تیم ملی با لیبروی محبوب ایران همکلام شدیم. مشروح صحبت های فرهاد ظریف با خبرنگار "ورزش سه" در ادامه می آید.

 


رفتار بانک سرمایه غیرحرفه ای بود
من با باشگاه بانک سرمایه یک سال دیگر قرارداد داشتم و آنها با من قطع همکاری کردند. اینجا ایران است و نباید از کسی توقع زیادی داشت اما برخی افراد هستند که واقعا برخی کارها را از آنها انتظار نداشتم. رفتار باشگاه بانک سرمایه در قبال من کاملا غیرحرفه ای بود و می شد که خیلی قشنگ تر و بروزتر جدایی من اتفاق بیفتد. حرف برای گفتن زیاد دارم اما ترجیح می دهم برخی صحبت ها را مطرح نکنم. 

 


جام باشگاههای جهان حق من بود
در ۲ سالی که در بانک سرمایه حضور داشتم، هم قهرمان ایران شدیم و هم قهرمان آسیا. این حق من است که به جام باشگاههای جهان بروم چون تمام زحمات را در این ۲ سال من کشیدم. نمی دانم چطور می شود که به صورت ناگهانی مرا کنار می گذارند و جالب هم این است که همه ابراز بی اطلاعی می کنند و کسی پاسخگو نیست. 

 


کارخانه دلیلی برای کارش نداشت
تقریبا یک هفته قبل بود که یکی از بازیکنان تیم بانک سرمایه که از دوستانم است به من زنگ زد و گفت که کارخانه خودش نتوانسته تماس بگیرد و گفته به تو پیام بدهم که این فصل جایی در تیم نداری. کارخانه گفته بود که می خواهند با مرندی قرارداد ببندند. من هم با کارخانه تماس گرفتم که دلیل این کار را بدانم و اگر ضعفی دارم در تیم جدیدم آن را بپوشانم اما او یک دلیل هم برای این کار نداشت. حالا نمی دانم او تحت فشار چه کسی این تصمیم را گرفته است. 

 


۱۵ سال به یک مربی زنگ نزدم
چند ساعت بعد از صحبتم با کارخانه بود که پیمان اکبری با من تماس گرفت و گفت به پیکان بیا و من هم تلفنی با او توافق کردم. خدا را شکر ۱۵، ۱۶ سالی که در لیگ ایران بازی می کنم، تا به حال به یک مربی زنگ نزدم که مرا به تیمش ببرد. تا به حال پیش آمده که مربیان از من خواسته باشند که من آنها را به یک تیم ببرم اما برعکسش رخ نداده است. 

 

1187085

 


نان بازویم را می خورم
برخی می گویند سنم بالا رفته و از این بهانه ها می آورند و من هم سعی می کنم نان بازوی خودم را بخورم. سال قبل هم در تیم ملی در آستانه المپیک همین اتفاق افتاد چون من زحمت کشیده بودم اما نفر دیگری به المپیک رفت. من اعتقاداتی دارم و به آنها پایبنم و تا زمانی که خودم می دانم می توانم بازی کنم، به کارم ادامه خواهم داد. اگر روزی حس کنم، نمی توانم کنار می روم اما برخی کارها در ذات من نیست. حتی با پیمان اکبری که در تیم ملی با او هم اتاق بودم، برای بازی در تیم پیکان تماس نگرفتم. همیشه سعی کردم بقیه دنبال من بیایند و به خاطر اعتقاداتم برخی کارها را نمی کنم. شاید از این اعتقادات خیلی هم ضربه خوردم اما به راهم ادامه می دهم.

 


درباره درگیری عادل و سید قضاوت نمی کنم
با بازیکنان تیم ملی کم و بیش در ارتباط هستم و با برخی از آنها رفت و آمد خانوادگی هم داریم اما در خصوص مسائل ورزشی صحبتی نمی کنیم. مسائل تیم ملی را خیلی دنبال نمی کنم اما به هر حال والیبال جزیی از زندگی من است و نمی توانم اصلا پیگیر نباشم. شنیدم که عادل و سید در اردوی تیم ملی درگیر شدند اما چون آنجا نبودم نمی توانم قضاوت کنم. حتی از روی شنیده ها نیز نمی توانم حرفی بزنم. 

 


غلامی جزو با اخلاق ترین هاست
این را قبلا گفتم و بازهم می گویم که عادل غلامی جدا از بحث های فنی همواره جزو چهره های با اخلاق تیم ملی بوده است. بحث غیبت و تاخیر چیز دیگری است اما من عادل را به عنوان یک پسر خوش اخلاق می شناسم. نمی خواهم بگویم چه کسی مقصر بوده اما مطمئنم عادل آن روز از یک اتفاق بیرون از اردوی تیم ملی ناراحت بوده و این مساله باعث بروز چنین رفتاری از او شده است. 

 


قهر عادل و سید خنده دار است

شنیدم برخی گفته اند باید عادل غلامی و سید محمد موسوی را آشتی دهیم اما مطمئنم که آنها با هم قهر نیستند. این ۲ نفر آنقدر با هم رفیق هستند که قهر بودنشان یک شائبه خنده دار است. عادل الان شرایط روحی خوبی ندارد و بهتر است چند روز تنها باشد وگرنه مشکلی با هم تیمی سابقش نخواهد داشت.  

 


امیدوارم با رفتن ما خوشبخت شوند
نمی خواهم بگویم تیم از هم پاشیده است. به هر حال بعد از رفتن من از تیم ملی شهرام محمودی و حالا عادل غلامی هم جدا شده اند. باید به کسانی که تصمیم گیرنده هستند، احترام بگذاریم و امیدوار باشیم که با حضور نفرات جدید تیم ملی خوشبخت شده و نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها