کد خبر : 1451108 | 10 مرداد 1396 ساعت 14:21 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

آندوکاخا؛ دیدار مجدد در تبریز

با جذب آندرانیک تیموریان توسط گسترش فولاد تبریز، بار دیگر شاهد زوج آندو و کاخاشویلی خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد برای تقویت خط هافبک خود آندرانیک تیموریان را به خدمت گرفت. تیموریان که فصل خوبی را با ماشین سازی و نفت تهران سپری نکرد هفته اول این فصل را هم از دست داد از این هفته باید در کنار کاخاشویلی زوج خط هافبک ماشین سازی را تشکیل دهند. 


نکته قابل توجه این جا است که این زوج فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در ماشین سازی نداشتند و حالا قرار است بار دیگر در کنار هم این بار در گسترش فولاد بازی کنند. با این وجود جذب آندو توان تیمی گسترش را افزایش خواهد داد چرا که در تیم کم ستاره این فصل گسترش ، حضور بازیکنی که دو دوره جام جهانی در کارنامه اش دارد می تواند تاثیرگذار باشد.  

 

1232581

 

 نکته جذاب درباره آندو و کاخا اینکه این دو شباهت زیادی از نظر ظاهر به همدیگر دارند. به طوریکه فصل قبل خیلی ها کاخا را با آندو اشتباه می گرفتند و برخی معتقد بودند که کاخا شبیه به جوانی های آندو است.


حالا شاید زوج آندو و کاخا به دنبال اثبات شایستگی و پاک کردن فصل کذایی قبل باشد. آندو دو فصل متوالی را در انتظار حضور در استقلال گذراند و حالا در آخرین سالهای فوتبالش بار دیگر در تبریز به میدان می رود.


روز جمعه و در صورتی که لوکا به آندو بازی دهد، این زوج باید یکی از سخت ترین ماموریت های هفته اول لیگ را برای گسترش انجام دهد و آن نباختن در اصفهان است.

دیدگاه‌ها