کد خبر : 1451120 | 10 مرداد 1396 ساعت 15:03 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

خواهشا حکم محرومان ما را ابلاغ کنید

فریبا: نمی‌دانیم با چه ترکیبی بازی کنیم

مدیر فنی باشگاه استقلال می گوید که عدم ابلاغ رای بازیکنان محروم این تیم باعث شد کادرفنی آبی ها برای انتخاب ترکیب خود در بلاتکلیفی باشند.

فریبا: نمی‌دانیم با چه ترکیبی بازی کنیم

بهتاش فریبا در این باره به "ورزش سه" گفت: این تصمیم واقعا ما را اذیت می کند. فوتبال یعنی زوج سازی و ما واقعا نمی دانیم با چه ترکیبی قرار است وارد زمین شویم. می خواهیم بازیکنان اصلی خود را انتخاب کنیم ولی واقعا نمی دانیم آیا در پست دفاع و هافبک دفاعی بازیکنان مان را در اختیار داریم یا نه.


او ادامه داد: شما ببینید مهمترین تمرین های ما امروز و فردا است که می توانیم ترکیب خود را بهتر بشناسیم. البته به طور کلی تمریناتمان را انجام می دهیم ولی باید به ترکیب اصلی برسیم. امروز که تمرین مان را انجام دادیم و فقط یک تمرین فردا مانده است که باید در آن بازیکنان مان را تست کنیم. فعلا نمی توانیم تصمیمی در مورد ترکیب مان بگیریم چون نمی دانیم 3 بازیکن محروم ما بازی می کنند یا نه.


مدیرفنی استقلال در مورد مشکلات حکم کمیته انضباطی می گوید: شما ببینید ما به جز این 3 بازیکن، 4 بازیکن هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و این موضوع واقعا دست مان را بسته است. واقعا در این شرایط حساس نیاز داریم که بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم. 


فریبا در پایان گفت: طبق صحبت های آقای حسن زاده رای بازیکنان ما صادر شده است و فقط ابلاغ آن مانده است. نباید ابلاغ حکم اینقدر طولانی شود و من امیدوارم این حکم اعلام شود تا ما تکلیف خود را بدانیم.

دیدگاه‌ها