کد خبر : 1451139 | 10 مرداد 1396 ساعت 16:06 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

از پرسپولیس تا پرسپولیس؛ تغییر 50 درصدی تراکتور!

قرمزپوشان تبریز نسبت به آخرین دیدار با پرسپولیس، 50 درصد تغییر داشته اند.

 از پرسپولیس تا پرسپولیس؛ تغییر 50 درصدی تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی دردسرهای بزرگی برای آن ها ایجاد کرد. خبر محرومیت آن ها از نقل و انتقالات، در آستانه بازی با پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد تا نتوانند در دیدار با سرخپوشان پایتخت از عالیشاه، نوراللهی، بیگ زاده و شهباززاده استفاده کنند. فصل برای پرشورها به سختی به پایان رسید و در شرایطی که پیش بینی می شد با توجه به محرومیت از خرید بازیکنان جدید، با سرمایه های تیم تمدید قرارداد شود، اما تراکتوری ها محسن بنگر را کنار گذاشتند و سعید آقایی، لوسیانو ادینهو و اخباری را از دست دادند و مصدومیت هادی محمدی نیز سبب شد تا ترکیب تراکتور به کلی دچار تغییر شود.

 

تراکتورسازی در بازی مقابل پرسپولیس با ترکیب اخباری، بنگر، محمدی، ایرانپوریان، آقایی، مهدی زاده، کرار، ابراهیمی، پودرزی، نوری، حاتمی به میدان رفتند و ادینهو نیز به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. در آن بازی شریفی، کیانی و عشوری نیز به دلیل محرومیت در ترکیب تراکتور حضور نداشتند.

 

حالا نگاهی به ترکیب سرخ های تبریز در بازی با اس خوزستان نشان می دهد لیست نفرات تراکتور در این فصل دچار تحولات زیادی شده است.

 

گروسیان، نادری، طاهران، نصر آزادانی و آزادی بازیکنان جوانی هستند که در دیدار روز پنج شنبه مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ به میدان خواهند رفت و عشوری، کیانی و شریفی نیز دیگر تغییرات تیم گل محمدی برای بازی هفته دوم نسبت به آخرین رویارویی با پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها