کد خبر : 1451393 | 11 مرداد 1396 ساعت 17:56 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

جوانانم نیاز به اعتماد دارند

گل‌محمدی: امیدوار به حفظ رکوردم مقابل برانکو هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد امتیاز تیمش در بازی با پرسپولیس هواداران هستند.

گل‌محمدی: امیدوار به حفظ رکوردم مقابل برانکو هستم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


بازی‌های تراکتور و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است
بازی تراکتور و پرسپولیس همیشه بازی های خوبی بوده است. به خاطر کیفیت خوب بازیکنان دو تیم فردا انتظار بازی تماشاگرپسندی را داریم. مشکلاتی در خط دفاعی داریم اما در هر حال شرایط خوبی داریم. هفته قبل در عین شایستگی بازی را به حریف واگذار کردیم ولی از لحاظ روحی روانی روی بچه ها کار کرده ایم. مقابل قهرمان فصل قبل بازی داریم و باتوجه به اینکه پرسپولیس نسبت به فصل قبل تقویت شده کار بسیار سخت تری در پیش خواهیم داشت.


عشوری را نداریم
متاسفانه سینا عشوری را این هفته نخواهیم داشت و در حال حاضر یک سری بازیکن جوان به تیم ما اضافه شده که نبود تجربه در بازی اول کمی ما را آزار داد. یک جایی باید به این جوانان فرصت داده می شد و ما این فرصت را به آنها داده ایم و نیاز به زمان داریم تا با کسب شناخت لازم به آمادگی لازم برسند.


برای استفاده از جوانان حوصله زیادی داریم
ما پیش بینی نیم فصلی دشوار را کرده بودیم ولی من امیدوار هستم که این بازیکنان جوان رفته رفته در آینده پخته تر شده و با کمک خدا به شرایطی مطلوب رسیده و زمانی خواهد رسید که می توانیم تیم را تقویت کنیم. راهی که در پیش گرفته ایم راه درستی است ولی به صبر و حوصله زیادی نیاز داریم.


هواداران پوئن مثبت ما نسبت به پرسپولیس هستند
ما فردا یک پوئن نسبت به حریف داریم و حضور تماشاگران در بازی فردا باعث دلگرمی بازیکنانمان شده است. این مساله امیدواری زیادی به ما داده و من این قول را به آنها می دهم که همه تلاش خود را می کنیم که برای تراکتورسازی تلاش کنیم تا از شرمندگی شان در بیاییم.


امیدوارم رکوردم مقابل برانکو حفظ شود
گل محمدی در مورد رکورد خوبش مقابل برانکو در بازی های اخیر یادآور شد: من به این مساله امیدوار هستم و با بازیکنانی که داریم می توانیم نتیجه خوبی را در بازی فردا کسب کنیم.


باید نواقص را با این موجودی پوشش دهیم
مصدومیت آغاسی و محمدزاده در پست هایی که کمبود بازیکن داشتیم خیلی ما را آزار داد ولی به دنبال این هستیم که بتوانیم نواقص خود را با موجودی فعلی پوشش دهیم.
 

گروسیان نیاز به اعتماد دارد
ما دروازه بان جوانی داریم که نیاز به اعتماد و روحیه ما دارد. انشالله که گروسیان بتواند از این فرصت خوبی که به دست آورده استفاده کرده و خود را به عنوان یک دروازه بان خوب در فوتبال ایران نشان دهد. باید به این جوانان اعتماد کرد و ما از کار نمی ترسیم.

دیدگاه‌ها