کد خبر : 1451396 | 11 مرداد 1396 ساعت 18:08 | 84.4K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی امیدهای استقلال برابر پرسپولیس 10 نفره

بازی تیم های استقلال برابر پرسپولیس در دربی امیدها با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تساوی امیدهای استقلال برابر پرسپولیس 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول بازی استقلال بازی برتری نسبت به امیدهای پرسپولیس انجام داد و بازیکنان جوان محمد نوازی توانستند بازی خود را به حریف شان دیکته کنند.


در دقیقه 35 بازی حملات استقلال جواب داد و پاس بلندپشت دفاع را سجاد رفعتی  مهاجم استقلال از بالای سر درویشوند به تور دروازه دوخت تا استقلال مزد برتری نسبی و بازی بهترش را بگیرد.
در ادامه اما این پرسپولیس بود که بازی را در اختیار گرفت و در 10 دقیقه پایانی بازی برتری را نسبت به حریفش انجام داد. در دقیقه 2+45 پنالتی برای پرسپولیس رو یکی دوحمله مستمر رقم خورد و سعید حسین پور هافبک شماره هفت توپ را در جهت خلاف حرکت دروازه بان تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس این نیمه را با شکست به رختکن نرود.


اما در نیمه دوم این استقلال بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 50 می توانست توسط امیرحسین جمالی به گل دوم برسد اما ضربه سر مهاجم  این تیم به بیرون رفت.
در دقیقه ٥١ مهدی رستمی مدافع پرسپولیس دومین کارت زرد خود را از داور گرفت و تیمش را ده نفره کرد تا استقلالی ها امیدوار به پیروزی در این بازی بشوند اما اتفاق ها برای این تیم طور دیگری رخ داد.


بعد از اخراج رستمی دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و می توانستند در عرض دو دقیقه گل بزنند که موقعیت ها به هدر رفت تا بازی با نتیجه یک بر یک دنبال شود.
اما در دقیقه 65  توپی که درویشوند با پا بلند زد پشت دفاع به اسدی رسید و او توپ را با سر از روی دستهای دروازه بان تبدیل به گل کرد تا در عین ناباوری پرسپولیس 10 نفره از استقلال با نتیجه 2 بر یک پیش بیفتد.
جالب این که محمد نوازی در طول بازی به شدت به تصمیم های داور معترض بود و در یک صحنه که داور خطای پنالنی بازیکن پرسپولیس را اعلام نکرد، به شدت به او اعتراض کرد.


اما در دقیقه 90 داور روی بازیکن استقلال خطای پنالتی اعلام کرد و مجید تاجیک وارد دروازه پرسپولیس کرد و آبی ها بازی را برابر حریف 10 نفره خود با شکست به پایان نرساندند.

دیدگاه‌ها