کد خبر : 1451418 | 11 مرداد 1396 ساعت 19:23 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ها به دنبال رییس محبوب؛

هندبالیست ها یک صدا؛ رحیمی نرو

ستاره های شاغل در داخل و خارج هندبال با واکنش هایی احساسی از وزیر ورزش و رییس فدراسیون خواستند تا از پروژه جدایی رحیمی جلوگیری شود.

هندبالیست ها یک صدا؛ رحیمی نرو

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی بود که در گوشه و کنار خبر از حال و اوضاع بد فدراسیون هندبال به گوش میرسید ولی کسی فکرش را نمی کرد که علیرضا رحیمی از این سمت استعفا دهد تا جایی که وزارت نیز خبر از کمک به این فدراسیون داد، ولی با این حال و بعد از استعفای علیرضا رحیمی همه اهالی هندبال به حمایت از او برخواسته اند که در ادامه با تعدادی از انها به صحبت پرداخته ایم :


* محسن باباصفری : فقط میتوانم بگویم با رفتن آقای رحیمی هندبال دوباره به ٢٠ سال قبل بازمیگردد و لطمه بدی از این بابت میبینیم، چون هندبال با تمام مشکلاتش جان دوباره ای گرفته و از وقتی که آقای رحیمی آمده‌اند همه بچه های تیم ملی دوست دارند که با جان و دل بازی کنند و امیدوارم که این اتفاق هیچ وقت نیفتد و آقای رحیمی دوباره برگردند.


* مهدی بیجاری : به نظر بنده اگر وزارت ورزش با استعفای آقای رحیمی موافقت کند ،یک ضربه بزرگ به جامعه هندبال وارد می شود، من و بقیه بازیکنان ملی پوش هم مخالف این استعفا هستیم و همه این را می دانیم که آقای رحیمی بار بسیار مثبت و ارزنده ای برای ورزش ما هستند که امیدوارم وزارت ورزش با تلاش خود این حواشی را از جامعه هندبال دور کند و بیشتر از هندبال و شخص آقای رحیمی حمایت کند.


* سجاد ندری : هندبال در دوراهی بهشت و جهنم
بعدا از چندین سال بی برنامگی و روزمرگی هندبال ایران و جوی که با تصمیمات عجولانه و سرکوفت افتخار آفرینان ملی پوش به وجود آمد، تا جایی که هیچ گونه تضمین شغلی حرفه ای در این ورزش برای ملی پوشان و بازیکنان و بزرگان هندبال وجود نداشت. حتی اینجانب چندین فصل بدون قرارداد مالی و تامین مخارج خارج از هندبال، بازی کردم و هیچ مسئولی پاسخگوی درد و دل ما نبود، با آمدن آقای رحیمی امید و ایجاد امنیت شغلی و حرفه ای در همه ملی پوشان و خانواده هندبال ایجاد شد، که در چند ماه گذشته شاهد تلاش همه عرق ریزان پیراهن مقدس جمهوری اسلامی بودیم .
انشالله با حضور آقای رحیمی ما ملی پوشان هم قسم شده ایم که هندبال ایران را المپیکی و جهانی نماییم و پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین جهانی به اهتزار در آوریم. از وزیر ورزشی و آگاه کشورمان جناب آقای سلطانی فر و معاون ایشان آقای داورزنی که خود به مشکلات اداره فدراسیونهای پرافتخار آگاه هستند، ملتمسانه تقاضامندیم که جهت پیشبرد برنامه های جناب آقای رحیمی، با استعفای ایشان مخالفت و در جهت کمک و مساعدت در رفع مشکلات و بدهی های سنگین دوران گذشته، ایشان را یاری نمایند تا ما سربازان وطن با خیالی آسوده در فکر افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان باشیم


* سجاد استکی : انشالله که وزرات ورزش با استعفای آقای رحیمی مخالفت کند و اجازه ندهد که این اتفاق بیفتد ؛ چون اگر آقای رحیمی از فدراسیون برود، هندبال نابود میشود و وزارت ورزش باید کمک کند که آقای رحیمی مشکلات مالی فدراسیون را حل کنند تا ایشان بتوانند به کارشان ادامه دهند.


* رحیم مومنی زاده : با سلام خدمت جامعه بزرگ ورزش هندبال کشور. در این چند سالی که هندبال بدترین روزهای خود رو پشت سر گذاشت، امید کل هندبال ایران به بازگشت آقای رحیمی بود و همه میدانستند که فقط یک آدم کاربلد و با تجربه‌ی بالا در  این رشته میتواند هندبال رو از بحران نجات دهد و ایشان با خواهش های فراوان اهالی این رشته در انتخابات شرکت کردند و بیشترین رای را کسب کردند. ولی متاسفانه یک عده به جای کمک کردن برای تسویه این همه بدهی فدراسیون، شروع به کارشکنی کردند و اینقدر ادامه دادند تا کار به جایی رسید که آقای رحیمی استعفا دادند. ما بازیکنان ملی پوش از آقای وزیر خواهش میکنیم که به فکر هندبال باشند و کمک کنند تا بدهی های فدراسیون بر طرف شود و استعفای آقای رحیمی را قبول نکنند. چون تنها کسی که میتواند هندبال رو نجات دهد ایشان هستند. از پیشکسوتان و بزرگان هندبال خواهش میکنم بدون هیچ چشم داشتی به هر نحو کمک کنند تا هندبال به روزهای خوبش برگردد، چون امید خیلی از جوانها، خانواده ها و ورزشکاران این رشته به داشتن یک رئیس فدراسیون کاربلد و تیم ملی و لیگ مقتدر میباشد.


* علی رحیمی کازرونی : استعفای آقای علیرضا رحیمی مساوی است با مرگ دوباره هندبال. من به عنوان یکی از اعضای خانواده هندبال تقاضای بازگشت و لغو استعفای ایشان را دارم.

دیدگاه‌ها